اخبار داغ

امام جمعه بندر دیر:

اظهارات خود سوزی سحر خدایاری با انگیزه تخریب قوه قضایی شکل گرفت

اظهارات خود سوزی سحر خدایاری با انگیزه تخریب قوه قضایی شکل گرفت
امام جمعه بندر دیر گفت: اظهارات اخیر خود سوزی سحر خدایاری با انگیزه تخریب قوه قضایی شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بندر دیر در گفتگو با سپاس، ضمن تسلیت به خانواده داغدار سحر خدایاری  اظهار داشت:  اظهارات خود سوزی سحر خدایاری با انگیزه تخریب قوه قضایی شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: سحر خدایاری به گفته پدرش مشکل شدید اعصاب داشته است و یک دفعه اقدام به خودسوزی می کند و خوراکی برای برخی از رسانه های د اخلی و بیگانه می شود.

,

حسینی افزود: عده ای در درون کشور غافل و یا مغرض با موضع گیری های خود خراکی را برای دشمنان ما تهیه می کنند.

,

امام جمعه بندر دیر تصریح کرد: در این قضیه نیز برخی سیاسیون، سیلیبریتها و نمایندگان مجلس در بزرگ کردن موضوع  خود سوزی سحر خدایاری نقش برجسته ای داشتند.

,

وی گفت: خانمی که برای سحر خدایاری اشک تمساح می ریزد در زمانی که میترا استاد توسط هم حزبی های آنان به قتل رسید چرا آن موقع از حقوق زنان دفاع نکردند و از قاتل وی دفاع کردند و برچسب های مختلفی بر میترا استاد زدند.

,

حسینی با اشاره به سخنان  پروانه سلحشوری در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا مصونیت نمایندگان تا این حد است که مردم را به شورش بر علیه نظام تحریک کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد:  ما از شبکه های رسانه ای دشمن  همچون بی بی سی توقعی نداریم اما چرا افراد انقلابی و افرادی که طرفدار این انقلاب هستند تحت تأثیر این القائات قرار گرفته اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه