اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

حمایت از جنگ روانی بیگانگان خیانت به کشور است/ خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد

حمایت از جنگ روانی بیگانگان خیانت به کشور است/ خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهار نظر خبر آنلاین در خصوص دروغ دختر آبی، گفت: اگر این رسانه از روی جهالت اظهار نظر کرده صلاحیت ادامه کار ندارد و اگر عمدا خیانت کرده باشد باید خائن را به سزای عملش رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص دروغ دختر آبی و اظهاراتی که خبر آنلاین و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته ‌اند، اظهار کرد: امروز در کشور شاهد جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با , خاورستان،, خاورستان, خاورستان,  در خصوص دروغ دختر آبی و اظهاراتی که خبر آنلاین و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته ‌اند، اظهار کرد: امروز در کشور شاهد جنگ اقتصادی و رسانه ای هستیم.,

وی افزود: صهیونیست، کشورهای تحت سیطره آمریکا و غرب مشغول جنگ با ما هستند و دنبال ایجاد عملیات‌های روانی، بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک و بلعکس کوچک نشان دادن دستاوردهای بزرگ هستند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این گونه اقدامات راه و روش دشمن است، بیان کرد: در حالی‌که عملکرد کشورهای غربی هزاران نقص را در تاریخ داشته اگر مسئله کوچکی را در کشورهای مخالف خود ببینند بزرگ کرده و همه جا مطرح می‌کنند.

,

عبادی با اشاره به دروغ دختر آبی، عنوان کرد: کشورهای غربی بالاترین جنایات را در خصوص مردم هیروشیما و ناکازاکی انجام داده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این کشورها با اقدامات آن‌ها سوزانده شدند حال این‌ها برای یک مسئله در کشور ما اظهار نظر می‌کنند.

,

وی ادامه داد: همچنین تفکر غربی و دنیاطلبی آن‌ها باعث ایجاد جنگ جهانی دوم شد و ۵۵ میلیون نفر آدم در دنیا کشته شده و از گرسنگی مردند. حال اینهایی که اصلا صلاحیت ندارند، در مورد دختری که از دنیا رفته اظهار نظر کرده و شعار حقوق بشر سر می‌دهند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر عده‌ای از داخل در این جنگ روانی از بیگانگان حمایت کرده یا در زمین دشمن بازی کردند اگر جاهل باشند خودش ایراد بزرگی است و اگر از سر تعمد باشد خیانت به کشور کرده‌اند.

,

خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد

, خبرآنلاین صلاحیت ادامه کار ندارد,

عبادی در خصوص اظهار نظر خبر آنلاین در خصوص دروغ دختر آبی، تصریح کرد: اگر این رسانه از روی جهالت اظهار نظر کرده صلاحیت ادامه کار ندارد و اگر عمدا خیانت کرده باشد باید خائن را به سزای عملش رساند.

,

وی تاکید کرد: درخواست داریم قوه قضائیه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداکثر اقدامات لازم را نسبت به افرادی که در داخل کشور در زمین دشمن بازی می‌کنند را انجام دهد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص دروغ دختر آبی، بیان کرد: در این میان با کمال تعجب شاهد هستیم برخی از نمایندگان با دشمن هم‌سویی کرده و بحث‌هایی کردند که باعث شد آب به آسیاب دشمن ریخته شود.

,

هیئت نظارت بر نمایندگان از نمایندگان توضیح بخواهد

, هیئت نظارت بر نمایندگان از نمایندگان توضیح بخواهد,

عبادی تصریح کرد: حتما باید هیئت نظارت بر نمایندگان نسبت به اظهار نظر نمایندگان در این خصوص ورود کند و از آن‌ها توضیح بخواهد.

,

وی بیان کرد: در خصوص اظهارنظرهای خانم پروانه سلحشوری جای تأسف دارد که خودسوزی دختری که خانواده‌اش گفته‌اند بیماری عصبی داشته را با کسی که در تونس خودسوزی کرده و منشاء انقلاب در این کشور شد مقایسه کند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام خانم سلحشوری اقدامی عجیبی بود که از وی دیده شد.

,

عبادی اظهار کرد: واقعا جای تامل دارد اگر خانم سلحشوری خودش اینگونه فکر کرده و نظر داده بر چه مبنایی بوده؟ و اگر فردی هم این حرف‌ها را به وی آموخته که مطرح کند باید در خصوص افرادی که به وی اطلاعات می‌دهند تجدید نظر کند.

,

وی با بیان اینکه گاهی اوقات دشمن برای ما تصمیم‌سازی می‌کند، گفت: افرادی که در جایگاه‌های خاص سیاسی هستند باید این مسائل و تصمیم‌سازی‌ها را در نظر داشته باشند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید زمینه حضور زنان را در ورزشگاه‌ها در قالب مسائل شرعی که وجود دارد فراهم کند که کرامت زنان حفظ شود.

,

عبادی گفت: حضور زنان در ورزشگاه‌ها در مواردی که شرع و علما اجازه می‌دهند باید با فراهم‌کردن زیرساخت‌ها به گونه‌ای که کرامت زنان حفظ شود فراهم شود.

,

ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد

, ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد, ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد,

وی خاطرنشان کرد: آن‌چه در حال حاضر مشخص است این بوده که در کشور هیچ ممانعتی برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها جهت دیدن بازی‌های بانوان وجود ندارد و حتی از آن‌ها استقبال کامل صورت نمی‌گیرد و خیلی اوقات ورزشگاه ها پر نمی‌شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این فضاسازی رسانه‌های غربی که تأکید دارند در مورد ورزش‌های دیگر، زنان حضور داشته باشند با توجه به این‌که زیرساخت‌های فیزیکی فراهم نیست ممکن است کرامت زنان حفظ نشود و باعث وقوع مشکلات دیگری و حتی سوءاستفاده از شرایط باشد.

,

عبادی تأکید کرد: باید در این موارد و در شرایط جنگ اقتصادی و روانی که کشور با آن مواجه است به گونه‌ای عمل شود که دولت، صاحب نظران و رسانه‌ها کمترین بهانه را دست دشمن بدهند.

,

وی تصریح کرد: دشمن، دشمن است و از او انتظاری نیست اما از دوستان انتظارات بالاتر از این است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه