اخبار داغ

معاون تبلیغات اسلامی مازندران:

عزت و اقتدار کشور مرهون رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است

عزت و اقتدار کشور مرهون رشادت رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است
معاون اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه عزت و اوج اقتدار ما به برکت حماسه رزمندگان اسلام است، گفت: امروز با انتقال این مفاهیم می‌توانیم از این دستاوردها پاسداری و مرزبانی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا یکشنبه شب در جلسه کمیته روحانیت و مردمی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شور حسینی را زمینه رسیدن به باور و معرفت دینی و تقوا و ایمان الهی دانست و اظهار کرد: رزمندگان ما با الگو گرفتن از عاشورا و قیام امام حسین(ع) به این درک و شعور رسیدند و توانستند بر ظالمان زمان پیروز شوند.
 
وی افزود: نشر معارف اهل بیت بار سنگینی است و باید بهتر از گذشته آموزه‌های دینی را گسترش بدهیم و تعمیق ببخشیم.
 
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه عزت و اوج اقتدار ما به برکت حماسه رزمندگان اسلام است، گفت: امروز با انتقال این مفاهیم می‌توانیم از این دستاوردها پاسداری و مرزبانی کنیم.
 
روحانی‌نیا به نقش حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان پرچمدار و علمدار حرکت عاشورایی رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: امروز ناخدا و سنگربان این نظام مقام معظم رهبری است.
 
این مسئول حوزه‌های علمیه و روحانیت را امید نظام و رهبری برشمرد و تصریح کرد: روحانیت پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کند و وظیفه خود را نسبت به پاسداری از ارزش‌های ناب اسلام عمل می‌کند.
 
وی بر ضرورت تبیین جایگاه هفته دفاع مقدس از طریق تریبون نماز جمعه تأکید کرد و گفت: روحانیون، مبلغین و راویان با حضور در هیئات و مساجد به عنوان حیاط مذهبی اقدام به ترویج برنامه‌های هفته دفاع مقدس داشته باشند.
 
روحانی‌نیا با تأکید بر اجرای برنامه‌های دفاع مقدس با محوریت نقش روحانیت و طلاب، خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌ شهدای روحانی و طلاب، غباروبی مزار شهدا، کارگاه‌ها و نشست‌های بصیرتی، تجمع روحانیون با محوریت دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه