اخبار داغ

در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب مطرح شد؛

دشمنان به دنبال سیاهنمایی با تبلیغات دروغین و منفی هستند/ مشارکت حداکثری، قانونمداری و امانتداری از وظایف مهم مسئولان در انتخابات است

دشمنان به دنبال سیاهنمایی با تبلیغات دروغین و منفی هستند/ مشارکت حداکثری، قانونمداری و امانتداری از وظایف مهم مسئولان در انتخابات است
در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب بر لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری، قانونمداری و امانتداری در انتخابات تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: از جمله درس ها و عبرت های عاشورا، تبلیغات در کربلا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه یزیدیان، قبل از واقعه عاشورا جنگ تبلیغاتی را علیه امام حسین(ع) شروع کرده بودند، افزود: یکی از فسادهای گسترده امویان، حیله‌گرى و تزویر و تبلیغات دروغین بود که علیه اسلام و امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) به کار گرفته بودند.

,

وی گفت: آنها با تبلیغات دروغین، ولی خدا را خارجی نامیدند به گونه ای که در روز عاشورا عده ای گفتند مگر حسین(ع) نماز هم می خواند؟

,

حسن زاده در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولان باید عملکرد خود را گزارش کنند، تصریح کرد: نفهمی و کج فهمی است که عده ای به خاطر سلیقه سیاسی متفاوت با مسئولی از ارائه گزارش به او خودداری کنیم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان دائم به دنبال سیاه نمایی با تبلیغات دروغین و منفی هستند، اظهار کرد: مردم باید از خدمات و کارهای انجام شده مطلع شوند.

,

وی با اشاره به اینکه میاندوآب از پتانسیل های خوبی برخوردار است، گفت: متاسفانه در مراسمی هزاران میاندوآبی را جمع کرده و شهر دیگر و ظرفیت های گردشگری آن را تبلیغ کردند.

,

حسن زاده در پایان با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت ولایت باشیم، افزود: امنیت و آرامش ما در سایه ولایت است و باید قدردان آن باشیم.

,

مشارکت حداکثری، قانونمداری و امانتداری از وظایف مهم مسئولان در انتخابات است

, مشارکت حداکثری، قانونمداری و امانتداری از وظایف مهم مسئولان در انتخابات است,

هم چنین فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به وجود اتحاد و همدلی در شهرستان، گفت: در ۹ ماهی که در این شهرستان هستم، غیر از وحدت و همدلی چیزی ندیده ام.

,

مهدی قهرمانی با تاکید بر هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان در حفاری ها، اظهار کرد: ادارات در بحث حفاری ها باید هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند تا از حیف و میل بیت المال جلوگیری شود و مشکلی پیش نیاید.

,

وی بر لزوم اتصال ادارات به شبکه دولت تاکید کرد و افزود: ادارات باید به شبکه دولت وصل شوند تا از هزینه های اضافی در این وضعیت اقتصادی جلوگیری شود.

,

قهرمانی با بیان اینکه ما در شرایط تحریم هستیم و این وضعیت را نیز قبول داریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هر تصمیمی بگیرند برای ما حجت است.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه ما نمی خواهیم مثل گذشته به کشورهای خارجی باج دهیم، اظهار کرد: باید منابع خود را مدیریت کنیم و اولویت ادارات و شهرداری باید پرداخت حقوق و بیمه کارکنان باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه شهرداران باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کرده و جلوی آن را بگیرند، افزود: متاسفانه برخی افراد به مردم راهنمایی غلط داده و می گویند که به جای دریافت پروانه از طریق ماده۱۰۰ اقدام کنید که نباید اینگونه باشد.

,

قهرمانی به نزدیکی ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: در آستانه انتخابات هستیم و فعالیت های انتخاباتی نیز بیشتر می شود و لذا اگر کسی خواست به کسی کمک کند، کتبا بنویسد تا اگر تصمیم به استفاده از وی در انتخابات باشد، وی را کنار بگذاریم.

,

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: دعوت به مشارکت حداکثری، رعایت قوانین و مقررات، امانتداری رای مردم و بی طرفی از وظایف مهم مسئولان در دوران انتخابات است.

,

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات امام راحل(ره) میزان رای ملت است، مردم حق تصمیم گیری داشته و به هرکسی رای دهند امانتدار رای مردم و بی طرف خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه