اخبار داغ

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

تکمیل طرح‌های راه‌سازی نهاوند در اولویت است

تکمیل طرح‌های راه‌سازی نهاوند در اولویت است
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان نهاوند شتاب گرفته است و تکمیل این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های راه و شهرسازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسن بهرام نیا صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های تکمیل محورهای مواصلاتی نهاوند به خبرنگاران گفت: امروز به همراه مسئولان استانی از روند اجرایی دو پروژه چهار خطه شدن محور نهاوند-آورزمان- ملایر و تعریض جاده نهاوند به گیان بازدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: گسترش راه‌های مواصلاتی در شهرستان نهاوند شتاب خوبی گرفته است و باید تا پایان کار و اتمام پروژه‌ها به‌صورت مستمر مورد بازدید و ارزیابی پیشرفت کار قرار بگیرد.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: جاده‌های چهار خطه و ایمن نقش عمده‌ای در کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای دارند ه با توجه به موقعیت مرکزیت داشتن نهاوند بسیار مهم است.

,

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که شده است برای چندین پروژه راه‌سازی نهاوند اعتبارات ملی گرفته‌شده است و محور نهاوند به ملایر نیز در ردیف پروژه‌های بااعتبار ملی قرارگرفته است که اتفاق بزرگی است.

,

بهرام نیا گفت: پروژهٔ ملی چهار بانده کردن راه نهاوند ملایر از دو طرف در حال کار است و فاز اول آن تا انتهای حوزهٔ استحفاظی نهاوند در آستانهٔ افتتاح و بهره‌برداری است.

,

وی بیان داشت: با حضور معاون مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه، پیگیر مشکلات و ادامهٔ احداث این پروژه مهم و حیاتی برای مردم شهرستان نهاوند هستیم.

,

نماینده نهاوند همچنین از پروژهٔ اضافه کردن یک لاین به جادهٔ روستایی و توریستی نهاوند به سراب گیان هم بازدید کرد و گفت: تعریض این محور به طول ۱۷ کیلومتر نقش مهمی در رونق گردشگری در سراب گیان دارد و برکات زیادی دارد.

,

وی افزود: برای شهرستان نهاوند اعتبار بهسازی و تعریض بیش از ۷۵ کیلومتر راه روستایی گرفته‌شده است که تا امروز سابقه نداشته است.

,

بهرام نیا همچنین به تعریض و ساماندهی محور نهاوند به فیروزان و احداث زیرگذر روستای شهرک در این مسیر اشاره کرد و اظهار داشت: با ساخت این زیرگذر که مراحل پایانی آن در حال انجام است شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده‌ای در محور پرتردد نهاوند به فیروزان خواهیم بود.

,

وی در پایان گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌های مواصلاتی نهاوند جز برنامه‌های اصلی در سه سال اخیر بوده است و همچنان باید در اولویت باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه