اخبار داغ

در همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان کوهبنان مطرح شد؛

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار قرار گیرد/ دفترچه‌های درمانی نیروهای مسلح الکترونیکی می‌شود

اجرای بیانیه گام دوم انقلاب باید در دستور کار قرار گیرد/ دفترچه‌های درمانی نیروهای مسلح الکترونیکی می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: اگر امروز می خواهیم در مکتب خانه اهلبیت بمانیم باید اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم و این بیانیه را مکرر خوانده و تبیین کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛  صبح امروز در آستانه هفته دفاع مقدس همایش خانوادگی پیشکسوتان نیروهای مسلح شهرستان کوهبنان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران شهرستان و پیشکسوتان به همت اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان در محل تالار پارسیان شهرستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در ابتدای مراسم حجت الله ستوبر گفت: در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، درمان شاغلین و بازنشستگان همچنین خدمات به بازنشستگان را عهده دار هستیم و تلاش کردیم با تدبیر مقام معظم رهبری دغدغه بازنشستگان را کم کنیم.

,

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان با بیان اینکه ۱۲۰۰ مرکز درمانی در نیروهای مسلح داریم ،عنوان کرد: تلاش کردیم به‌ موقع مطالبات مراکز طرف قرار داد را پرداخت کنیم لذا از اعتبار خاصی برخوردار هستیم و هم چنین با داروخانه کوهبنان جهت تامین نیاز دارویی بازنشستگان نیروهای مسلح قرداد منعقد شده است.

,

حجت الاسلام ستوبر ابراز داشت: بدنبال حذف دفترچه درمانی هستیم تا خدمات با سهولت بیشتری انجام شود و هم چنین بستری بازنشستگان در مراکز دولتی رایگان بوده و برای جانبازان در مراکز خصوصی هم بستری رایگان انجام‌می شود.

,

وی یادآور شد : در تلاش هستیم تا نسخه ها به صورت الکترونیکی در ۱۲۰۰ مرکز صادر شود البته فرزندان پسر تا ۲۵ سالگی و فرزندان دختر تا زمان ازدواج و اشتغال تحت پوشش بیمه هستند.

,

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کرمان تصریح نمود: تعدادی بیمار خاص در استان کرمان داریم که معمولا از قند و فشار خون رنج می برند لذا پیشگیری را در دستور کار قرار دهیم.

,

وی ابراز داشت : امروز نیروهای مسلح عزت و اقتدار خاصی دارند هر جا گوش به فرمان ولایت بودیم خیر دنیا و آخرت را داشتیم و‌موفق بودیم.

,

حجت الاسلام ستوبر با بیان اینکه سه بانک در استان‌کرمان متولی پراخت حقوق و مزایای بازنشستگان نیروهای مسلح هستند، بیان کرد: وام قرض الحسنه پنج میلیون تومانی به بازنشستگان‌ و وام درمان، کمک هزینه خرید جهیزیه و وام اشتغال به فرزندان بازنشستگان هم تا سقف 10 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود.

,

وی ادامه داد: خدماتی به فرزندان معلول و همسران بازنشستگان نیروهای مسلح هم ارائه می شود البته لازم است فرم بیمه عمر را بازنشستگان تعیین تکلیف کنند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند.

,

اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گیرد

, اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گیرد,

در ادامه حجت الاسلام مهدی فقیهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: در قران کریم‌ از یک‌ نوجوان ۱۳ ساله سخن به میان آمده که سبب وحدت و اعمال خیر جامعه اسلامی است که ایشان حضرت اسماعیل هست.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان خاطر نشان کرد: حضرت اسماعیل در برابر امر خدا می فرماید پدر هر آن چه خدا به شما امر کرده انجام بده لذا این جمله فرزند به پدر نشان از تسلیم شدن اسماعیل در برابر امر خداست که رضایت حضرت حق را بدنبال داشت.

,

فقیهی بیان داشت : در حادثه ی کربلا هم قاسم بن الحسن(ع) با یک جمله ماندگار شد چرا که رضایت حضرت حق را مد نظر داشت لذا در مکتب سید الشهدا یک نوجوان به مقام رضا رسید که بالاتر از تسلیم است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان تاکید کرد:‌ مکتب امام حسین(ع) انسان را پرورش می دهد لذا باید از این مکتب بهره ببریم و از دانشگاه اهلبیت هم بهره ببریم تا سعادتمند شویم گرچه در مکتب خانه مطالب با گوشت و خون انسان عجین می شوند زیرا مکتب با معرفت افزایی همراه است.

,

وی ادامه داد: کسی که در مکتب خانه امام حسین(ع) رشد و‌نمو کند مغرور نمی شود همواره در حال خدمت رسانی به جامعه و جلسات روضه و عزاداران حسینی است.

,

حجت الاسلام فقیهی اظهار کرد: در مکتب سید الشهدا بازنشستگی نداریم چون درس عشق و آزادگی مرتب در حال تکرار شدن است این امر باعث می شود که انسان غافل نشود.

,

وی در پایان تصریح نمود: تا عمر داریم باید جان فدایی اسلام و انقلاب باشیم و پاسداری را به نهایت برسانیم، اگر امروز می خواهیم در مکتب خانه اهلبیت بمانیم و خدمتی به حضرت امام(ره)، شهیدان و ولایت و رهبری داشته باشیم اهتمام به اجرای بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشیم و این بیانیه را مکرر بخوانیم و تبیین کنیم.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه