اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد؛

انجام موفقیت‌آمیز اولین عمل جراحی چشم در خلیل آباد/ بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد مرکز ارجاع چشم پزشکی منطقه می‌شود

انجام موفقیت‌آمیز اولین عمل جراحی چشم در خلیل آباد/ بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد مرکز ارجاع چشم پزشکی منطقه می‌شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با بیان اینکه عمل جراحی چشم برای اولین بار توسط یک پزشک متخصص، در بیمارستان خلیل آباد انجام شد، گفت: بیمارستان خلیل آباد به‌عنوان مرکز ارجاع چشم پزشکی ترشیز کهن خواهد بود و مردم منطقه می توانند از خدمات تخصصی آن بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد هاشمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: عمل جراحی چشم برای نخستین بار است با در اختیار داشتن تجهیزات کامل پزشکی در بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح, توس,

وی با بیان اینکه این عمل جراحی با موفقیت انجام شده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان این عمل جراحی ۲۰ دقیقه و جراح این عمل نیز دکتر معینی، متخصص چشم بوده است.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با اشاره به اینکه از این پس جراحی چشم در این بیمارستان انجام می شود، تصریح کرد: با وجود جراح و متخصص چشم در خلیل آباد دیگر نیاز به اعزام بیماران به مرکز استان نیست و با انجام این جراحی در خلیل آباد، بسیاری از مشکلات رفت و آمد بیماران به مشهد مرتفع می شود.

,

وی همچنین اذعان کرد: بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد به‌عنوان مرکز ارجاع چشم پزشکی ترشیز کهن خواهد بود و مردم شهرستان‌های کاشمر و بردسکن می توانند از خدمات تخصصی چشم پزشکی با حضور متخصصین چشم در بیمارستان خلیل آباد بهره مند شوند.

,

هاشمی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء خلیل آباد طبق چارت سازمانی از چهار بخش داخلی، جراحی، بستری و زنان تشکیل شده که هر بخش دارای هشت تخت است، عنوان کرد: با همراهی و همکاری کلیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی و مسئولین شهرستانی و مردم شهرستان خلیل آباد می توانیم شاخص های بهداشتی درمانی در این شهرستان را به استانداردهای لازم نزدیک کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه