اخبار داغ

پاس گل نماینده جنوب استان بوشهر به مسیح علینژاد+سند

پاس گل نماینده جنوب استان بوشهر به مسیح علینژاد+سند
در آخرین روزهای تابستان و در آستانه تاسوعا و عاشورا مرگ دختر علاقمند به فوتبال در اثر خودسوزی بهانه ای لازم برای دروغ پردازی رسانه های معاند و اصلاح طلب به جهت تحت شعاع قرار دادن عاشورای حسینی و هجمه شدید به نظام جمهوری اسلامی داد. هر چند با روشنگری های انجام گرفته خیلی زود این دروغ برملا شد اما حواشی گسترده و دنباله دار آن به ویژه در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آخرین روزهای تابستان و در آستانه تاسوعا و عاشورا مرگ دختر علاقمند به فوتبال در اثر خودسوزی بهانه ای لازم برای دروغ پردازی رسانه های معاند و اصلاح طلب به جهت  تحت شعاع قرار دادن عاشورای حسینی و هجمه شدید به نظام جمهوری اسلامی داد. هر چند با روشنگری های انجام گرفته خیلی زود این دروغ برملا شد اما حواشی گسترده و دنباله دار آن به ویژه در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

اما چیزی که در شبکه های اجتماعی خیلی جالب بود حمایت های پی در پی برخی از مسئولین و چهره ها از جریان دورغین بود که باعث شد شعله این جریان فوران تر و بسیاری از مردم عادی را در دوراهی تصمیم قرار دهد.

,

در این راستا یکی از بانوان جنوب استان بوشهر که علاقه مند به ورزش فوتبال است خطاب به نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به یکی از سردمداران جریان ضد انقلاب در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

,

, ,

مسیح علینژاد عامل رسانه ای دولت آمریکا که به تازگی اسناد خرید منزل خانه‌ی ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلاری او با استفاده از پول های پرداختی دولت آمریکا فاش شده است در ادامه پروژه رسانه ای دختر آبی اصلاح طلبان و معاندین به استناد یک تصویر از حضور سکینه الماسی نماینده جنوب استان در ورزشگاه متنی منتسب به یک دختر کنگانی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. با نزدیک شدن انتخابات مجلس در اسفند سال جاری و کارنامه بحث برانگیز و پر از انتقاد سکینه الماسی در دوره حضور خود در مجلس باعث شده است این نماینده برخی اقدامات   برای جمع آوری آرا برای انتخابات آتی مجلس داشته باشد.

,

حضور این نماینده زن در ورزشگاه هنگام برگزاری فوتبال مسبوق به سابقه بوده و در سال های گذشته نیز حاشیه ساز شده است؛ آذر ۹۶ و بعد از آن اسفند ۹۷ تلاش الماسی برای ورود به ورزشگاه هنگام بازی پارس جنوبی جم و پرسپولیس در جم بعد از صحبت با مسئول برگزاری اجازه حضور در استادیوم را پیدا کرد و نگاه ها به سوی او جلب شد.

,

این تلاش برای حضور در ورزشگاه با استفاده از جایگاه وی چندین بار  تکرار و باعث شد نگاه ها به سوی این نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی شود، تلاش برای پرچمداری حضور بانوان در ورزشگاه ها در قالب اینگونه اقدامات  قطعاً خواسته موکلین در حوزه انتخابیه نیست، زیرا ده ها خواسته مردمی از ایشان در سال های حضور در مجلس تاکنون محقق نشده است.

,

, ,

 حضور یا عدم حضور سکینه الماسی در ورزشگاه هنگام برگزاری فوتبال قطعاً هیچ تاثیر در انجام مسئولیت های وی ندارد. سوالی که شاید در ذهن ها خطور کند این است که آیا اجرای قوانین برای افراد و یا جایگاه های مختلف متغیر است یا ثابت؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه