اخبار داغ

فرمانده سپاه شهداء عنوان کرد؛

برگزاری بیش از 1700 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی/ تحریک قومیت خط قرمز تمام مسئولان در آذربایجان‌غربی است

برگزاری بیش از 1700 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی/ تحریک قومیت خط قرمز تمام مسئولان در آذربایجان‌غربی است
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 1700 برنامه توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج در سطح این استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رژه حماسی و اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، روز یکشنبه 31 شهریورماه همزمان با آغاز این هفته در محل خیابان حجت‌الاسلام حسنی ارومیه برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: بر اساس تدابیر مسئولان کشوری، رژه نیروهای مسلح امسال تنها در مراکز استان برگزار می‌شود و شهرستان‌ها امسال مراسم رژه خواهند داشت.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به سایر برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی کمیته نیروهای مسلح و بسیج در استان، گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، برپایی نمایشگاه ویژه هخفته دفاع مقدس، افتتاح اتاق عمل دندانپزشکی امام علی(ع)، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح مجموعه سلامتکده طب سنتی، بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی، غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان نیروهای مسلح به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها جزو برنامه‌های اجرایی توسط کمیته نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس است.

,

وی، همچنین با اشاره به افتتاح مساکن مددجویی در طول هفته دفاع مقدس در نقاط مختلف استان، عنوان کرد: این طرح‌ها در قالب پروژ‌ه‌های محرومیت زدایی و با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد اجرا می‌شوند که یک هزار واحد مسکونی با مشارکت بهزیستی و 500 واحد نیز با مشارکت کمیته امداد انجام خواهد شد.

,

سردار شهسواری، بیان داشت: در طول هفته دفاع مقدس 60 واحد مسکن مددجویی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و طبق زمانبندی انجام شده، تمام واحدهای مددجویی کمیته امداد استان تا آخر پاییز و مساکن بهزیستی نیز تا پایان سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

,

وی، گفت: در طول این هفته، 1700 برنامه اجرا خواهد شد که 110 برنامه محوری توسط کمیته نیروهای مسلح و بسیج برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بر لزوم تبیین دستاوردهای دوران جنگ تحمیلی و نیز 40 ساله انقلاب اسلامی در استان توسط رسانه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: باید رسانه‌ها در میدان عمل حاضر شوند و نسبت به هشیاری و تبیین دستاوردهای و توانمندی‌های نظام اسلامی برای مردم اقدام کنند.

,

سردار شهسواری ، اظهار داشت: مسئولان ارشد استان به دنبال هم‌گرایی و حفظ وحدت با وجود تمام تفاوت‌های مذهبی، قومیتی و نژادی هستند.

,

وی، افزود: افرادی که بر طبل قومیت گرایی می‌کوبند و برای اهداف سیاسی خود دنبال پررنگ کردن آن هستند، باید بدانند که آذربایجان‌غربی رنگین کمان اقوام و مذاهب و قومیت‌ها است و با همین نماد در تارک نظام اسلامی می‌درخشد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: مردم این استان به وحدت و همدلی در جهان نامی هستند. معنویت، صمیمیت و دلدادگی موجود در میان اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان‌غربی برای همه مثالی از وحدت عینی است و اجازه نمی‌دهیم در این حوزه خدشه‌ای از سوی هرکسی وارد شود.

,

وی، تاکید کرد: خط قرمز مسئولان آذربایجان‌غربی در این است که هیچ‌کس حق ندارد به اختلاف مسئولان و مردم بپردازد و مردم هم خوب این موضوع را می‌دانند و سره از ناسره را خوب تشخیص می‌دهند. امروز وحدت صمیمیت محبت و باهم بودن از هر چیزی برای ما مهم‌تر است. همه امروز تکیه افراد بر موضوعات قومیتی و مذهبی با چاشنی فرعی و جناحی را می‌شناسند و می‌دانند که در پشت پرده نیات خوبی ندارند.

,

سردار شهسواری، همچنین بیان داشت: اگر نگاه برخی سیاه و غیرمثبت باشد، باید بدانند مسئولان این استان صادق، پای کار، متعهد و کارآزموده هستند و اگر خطایی از کسی سر بزند، این خطاگیری نشانه صداقت مسئولان و هشیاری است.

,

وی، همچنین گفت: نظام اسلامی نسبت به خطا برخورد می‌کند و از هیچ حقی نمی‌گذرد. مسئولان در دایره انقلاب و نظام اسلامی هستند. همه ما در راستای کمک به توسعه اقتصادی و معیشت مردم در تلاش هستیم تا مردم از کار و تلاش مسئولان لذت ببرند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه بیان مباحث قومیتی فقط در لایه‌های سیاسی است و نه در عمق مردم، خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه لازم است اما اگر این امر برای غرض‌ورزی باشد مذموم است، اگر برای عقده گشایی باشد نشانه مریض بودن و اگر برای رسیدن به کام و نام باشد که اهداف  آن‌ها مشخص است.

,

وی، ادامه داد: اختلاف سلیقه مسئولان سرعت‌بخش کنترل جامعه می‌شود اما خط یقف و نهایت نباید تحریف و جریحه‌دار کردن قلوب مردم از هر نوعی باشد. اختلافات مدنظر دغدغه مسئولان است و گاها پیاز داغ این ماجرا زیاد می‌شود و منفی نمایش داده می‌شود.

,

سردار شهسواری، در این زمینه ابراز داشت: برای رسیدن به کل فدای جزییات نشویم. برای پیشرفت استان نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم و باید سرمایه گذاری انجام شود. فرقی ندارد هرکسی باشد از هر نژاد و قبیله و مذهب جز معاندین نظام می‌توانند در این استان سرمایه‌گذاری انجام دهند. اما این موضوع باید با رعایت قوانین و مقررات و قواعد مربوطه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه