اخبار داغ

کارشناس مذهبی در گفتگو با قم فردا:

رفتار برخی از مسئولان برخلاف آموزه های نهضت امام حسین(ع) است

رفتار برخی از مسئولان برخلاف آموزه های نهضت امام حسین(ع) است
این استاد اخلاق حوزه گفت: اخیرا دستگاه قضا عده ای از مدیران کشور را که ظاهر مومنانه داشتند بازداشت کرده است؛ کسانی که ایمانشان ضعیف است و عزادار واقعی امام حسین (ع) نیستند وقتی به سمتی تکیه می کنند، شروع به اختلاس و ثروت اندوزی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله سید رضا حسینی مازندرانی  در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به انفاق در ایام محرم و صفر، اظهار داشت: عده ای نه تنها اهل انفاق نیستند، بلکه اهل دست درازی به بیت المال هستند.

 وی ادامه داد: کسانی که ایمانشان ضعیف است و عزادار واقعی امام حسین (ع) نیستند وقتی به سمتی تکیه می کنند، شروع به اختلاس و ثروت اندوزی می کنند.
 
 تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) شهر ری با اشاره به افزایش عزاداری ها نسبت به سال قبل، گفت: با افزایش تورم برخی فکر می کردند که نذری در ماه محرم کم شود اما این اتفاق نیفتاد و این اوج انفاق و اخلاص مردم ما را نشان می دهد.
 
 وی افزود: منبری های و مداحان باید خود را وقف امام حسین(ع) کنند؛  گاهی شنیده می شود برخی از منبری ها و مداحان، پول های کلان می گیرند درحالی که باید خود را وقف اهل بیت (ع) کنند.
 
 آیت الله حسینی مازندرانیاز عملکرد برخی مسئولین انتقاد کرد و خاطرنشان شد: برخی از مسئولان کشور  از بیت المال برای زینت دادن به دفاتر کارشان و منازلشان استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با رسیدن به سمت و مقامی، خود را می بازند، همین وضعیت موجب بروز این همه مشکلات مالی  و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در کشور ما شده است.
 
این استاد اخلاق حوزه انفاق جان را بالاترین انفاق ها معرفی کرد و گفت: کسانی که ایمان نداشتند حضرت سیدالشهدا (ع) را در صحنه کربلا رها کردند، اگر ایمان انسان ها ضعیف باشد با ترس از دست دادن جانشان، امام زمان خود را نیز رها می کنند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم نمونه های برتر چنین افراد با ایمان و مخلصی هستند که جان خود را در راه خدا انفاق کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه