اخبار داغ

500 عنوان محصول در دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در اصفهان

500 عنوان محصول در دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-اسلامی در اصفهان
مدیر نمایشگاه ایران نوشت از وجود 500 عنوان محصول در دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبحان دهقانی در گفت‌‌وگو با صاحب نیوز در خصوص برگزاری دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه ایران نوشت امسال به همت کانون فرهنگی انصار المهدی(عج) و مجموعه ایران نوشت که از 100 تولید کننده نوشت افزار ایرانی-اسلامی تشکیل می شود، در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر نمایشگاه ایران نوشت گفت: یکی از شاخصه های مهم این محصولات، استفاده از شخصیت های ملّی و مذهبی کشور است که مورد استقبال نوجوانان و خانواده ها قرار گرفت.

,

وی افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه سال گذشته در اصفهان به صورت گسترده برگزار نشد اما تقاضاهای زیادی برای برگزاری نمایشگاه امسال داشتیم؛ تنوع محصولات متأسفانه با توجه به کمبودی فضای نمایشگاه کم و حدود 500 عنوان محصول برای عرضه به مردم عزیز در این نمایشگاه وجود داد.

,

دهقانی با بیان اینکه استقبال خوبی از این نمایشگاه تا کنون شده است، تصریح کرد: 16 هزار بن تخفیف در بین دانش آموزان 150 مدرسه توزیع شد؛ از ظرفیت هیئت‎های مذهبی اصفهان در مراسم های عزاداری هم استفاده کردیم.

,

وی اضافه کرد: مخاطب نمایشگاه ما مخاطب خاصی است که اکثر این افراد نسبت به تولید داخل دغدغه مند هستند؛ با توجه به اینکه یک تولید کننده باید همه نوع سلیقه و قدرت خرید را در نظر بگیرند، تولیدات با صرفه اقتصادی و با کیفیت هم در این نمایشگاه وجود دارد.

,

مدیر نمایشگاه ایران نوشت بیان کرد: ما سعی می کنیم اقلام با کیفیت از لحاظ طراحی و استفاده شده از نمادهای ملی مذهبی را در نمایشگاه به عرضه بگذاریم؛ امسال متاسفانه یک ناهماهنگی در حوزه کاغذ در سطح کلان کشور رخ داده است و شاهده عدم حمایت تولیدکنندگان دفاتر بودیم.

,

وی با بیان اینکه یکی دو روز اخیر اعلام شده است که کاغذ با ارز 4200 تومان در اختیار تولیدکنندگان قرار بگیرد اما این کار خیلی دیر است، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود معضلاتی در بحث تولید و توزیع کاغذ، قیمت این محصولات تا سه برابر افزایش یافته است و همین مردم را ناراضی می کند.

,

دهقانی اضافه کرد: امیداریم مسئولان با سیاست های صحیح، توزیع و حمایت های به موقع مشکلات تولید، توزیع و مصرف کنندگان این حوزه را کاهش دهند.

,

وی توضیح اینکه طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار بود نمایشگاه تا ساعت ۹ شب باشد اما به دلیل عدم مجوز سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان این نمایشگاه تا ساعت هشت شب بر روی مراجعه‌کنندگان باز است، بیان کرد: به دلیل اطلاع رسانی اولیه، تراکم جمعیت را در ساعات پایانی نمایشگاه داریم.

,

به گزارش صاحب نیوز، دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در اصفهان از ۲۰ شهریور تا چهارم مهر در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

, صاحب نیوز,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه