اخبار داغ

وزیر سابق ارشاد در لرستان:

ضعف‌ها نباید سبب شود قدرت نظام نادیده گرفته شود/ جبهه مقاومت با پیروزی رو به جلو حرکت می‌کند

ضعف‌ها نباید سبب شود قدرت نظام نادیده گرفته شود/ جبهه مقاومت با پیروزی رو به جلو حرکت می‌کند
وزیر سابق ارشاد با اشاره به وجود دو قطب جبهه مقاومت و استکبار اظهار داشت: جبهه مقاومت با پیروزی رو به جلو حرکت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید محمد حسینی ظهر امروز در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند که باید در جهت تحقق آن تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: رهبری یک قلم منسجم دارد و اشراف کامل به مسائل اعتقادی، فکری، جهانی، سیاسی، منطقه ای و مدیریتی دارد که این بیانیه را صادر کردند و یک سند منسجم است.

,
,


وزیر سابق ارشاد تصریح کرد: در سند گام دوم انقلاب در خصوص شعارهای جهانی انقلاب نکاتی بیان شده و هشت شعار را که رهبری فرمودند هیچگاه کهنه نمی شود و این شعارهای همیشگی ماست.

,
,


وی بیان کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای همیشگی ما بوده و هست و آزادی شعار انقلاب ما بوده اما آزادی که به معنای بی بند و باری و ولنگاری باشد را نداریم و امروز نقدها، طرح مسائل بیان می شود که ضروری است مدیران آستانه تحمل خود را بالا برده و بتوانند پاسخگو باشند.

,
,


حسینی با اشاره به عمل کردن به شعارهای انقلاب عنوان کرد: یکی از دلایلی که انقلاب اسلامی ایران طرفداران زیادی دارد این است که این شعارها عملی شده، مانند ظلم ستیزی که این نشان دهنده این است کشور ما استقلال دارد.

,
,


وی با تاکید بر این که با پیروزی انقلاب در راستای محرومیت زدایی اقدامات اساسی صورت گرفته گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهادهایی روی کار آمدند و محرومین را تحت پوشش قرار دادند و یکی از افتخارات ما این است که جهاد سازندگی و توزیع امکانات برای محرومین در این سالها اقداماتی بی نظیر در کشور انجام داده اند.

,
,


وزیر سابق ارشاد داشتن روحیه انقلابی را در مسئولان ضروری دانست و اظهار داشت: در نظام اسلامی مسئولان باید روحیه انقلابی داشته باشند و نباید روحیه زیاده طلبی درمیان آنها باشد چرا که حفظ روحیه انقلابی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و امثال شهید رجایی الگویی برای همه مسئولان هستند و مسئولان نباید به گونه ای باشند که مردم احساس کنند آنها در طبقه بالاتری قرار دارند.

,
,


وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران سلسله پادشاهان برچیده شد، پادشاهانی که بدون اجازه مقامات خارجی اراده ای برای انجام کار نداشتند و امروز همه دنیا می داند که در کل دنیا تنها دو قطب جبهه مقاومت و استکبار وجود دارد و جبهه مقاومت با پیروزی رو به جلو حرکت می کند.

,
,


حسینی گفت: در داخل کشور مشکلاتی وجود دارد اما نباید اجازه داد این ضعف ها سبب شود که قدرت نظام نادیده گرفته شود، متاسفانه عده ای غرب گرا تفکرشان غربی است و عزم و اراده کار ندارند.

,
,


وی با اشاره به موضوع دختر آبی افزود: عده‌ای فکر می کردند که با این داستان‌ها موجی ایجاد می کنند و کشور را بر هم می زنند که تیر آنها در همه توطئه ها و ترفندها به سنگ می خورد.

,
,


وزیر سابق ارشاد با تاکید بر انتخاب افراد شایسته برای انتخابات پیش رو عنوان کرد: باید روشنگری صورت گیرد و تلاش کرد مردم افرادی شایسته را انتخاب کنند تا بتوانند در راستای برنامه ها و اهداف گام هایی اساسی بردارند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه