اخبار داغ

پس از افزایش سرقت از باغهای نهاوند انجام شد؛

صدور دستور قضایی به دنبال گلایه باغداران نهاوندی از افزایش سرقت ها

صدور دستور قضایی به دنبال گلایه باغداران نهاوندی از افزایش سرقت ها
باغداران نهاوندی از سرقت محصولاتشان به دست سارقین گلایه داشتند که دادستان نهاوند نیز از صدور دستور به مرجع انتظامی در این مورد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تعدادی از باغداران نهاوندی با توجه به فصل برداشت محصولات باغی خود و سرقت این محصولات توسط سارقان گلایه داشتند و خواستار برخورد قانونی با سارقان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این کشاورزان در پیام‌هایی اعلام کردند که محصول گردوی آن‌ها که حاصل تلاش و دسترنج یک‌ساله آن‌ها است توسط سارقان به سرقت رفته و به قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسد.

,

قیمت نسبت خوب محصول گردو باعث شده است که سارقان درحالی‌که هنوز فصل برداشت گردو شروع نشده است ولی با سرقت آن و فروش به افرادی که شغلشان خریدوفروش گردو نبوده است باعث ضرر و زیان به باغداران شوند.

,

در پیام‌هایی که برخی از این باغداران برای خبرنگار ما فرستاده‌اند آمده است: ما جمعی از باغداران نهاوندی از سرقت محصولاتمان در آستانه فصل برداشت و بی‌ثمر ماندن رنج یک‌ساله‌شان گلایه داریم و از اینکه به‌اجبار کار وزندگی را تعطیل کرده و با مستقر شدن در باغات خود باهدف نگهبانی از محصولات مستقرشده‌اند گلایه‌مند هستند.

,

آن‌ها می‌گویند: بااین‌وجود بازهم از پس این سرقت‌ها برنیامده و برخی هم اقدام به خرید این محصولات از سارقان کرده و مشکل‌ساز شده‌اند و فضا را برای سارقان محصولات باغی بخصوص گردو امن کرده‌اند که ما از این وضع نگران هستیم.

,

بعد از اعلام این مشکل به دادستان نهاوند وی اعلام کرد؛ در مورد موضوع خریدوفروش غیرمجاز گردو در شهرستان تذکر و دستور قضایی داده است.

,

سید هادی مصطفوی گفت: دستورات قضایی به مرجع انتظامی صادرشده است و اخذ تعهد از مال‌خرها و دستگیری سارقین در دستور کار مرجع انتظامی است.

,

وی از شهروندان خواسته است تا موارد مشکوک را به نیروی انتظامی گزارش دهند.

,

دادستان نهاوند در پایان گفت: بر همین اساس خرید از اشخاص سابقه‌دار و ولگرد و معتادین منتهی به تشکیل پرونده قضایی خواهد شد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه