اخبار داغ

در پی بی‌توجهی به هشدارهای ناجیان غریق؛

جوان 27 ساله سبزواری در دریای بابلسر غرق شد

جوان 27 ساله سبزواری در دریای بابلسر غرق شد
رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر گفت: جوان 27 ساله سبزواری به علت عدم توجه به هشدارهای ناجیان غریق در دریای بابلسر غرق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی روستایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  از غرق شدن یک نفر در ساحل بهنمیر خبر داد و اظهار کرد: یک مرد 27 ساله اهل سبزوار به نام محمد ارگی با تیوب وارد دریای بهنمیر می‌شود که به علت واژگونی تیوب در دریا غرق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این فرد با خانواده به بابلسر آمده بود و درحالی که خانواده او را از این کار منع کرده بودند، با همسر خود و با استفاده از تیوب وارد دریا می‌شوند که این حادثه رخ می‌دهد که البته همسر فرد غرق شده نجات پیدا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر با اشاره به اینکه ناجیان غریق هشدارهای لازم را به این فرد داده بودند، تصریح کرد: درحالی که ناجیان غریق مدام هشدارهای لازم را به این فرد داده بودند و از او خواستند تا از دریا خارج شود اما این جوان که در منطقه ممنوعه و بین دو طرح به دریا رفته بود و به هشدارها اعتنایی نکرد، این حادثه رخ داد.

روستایی یادآور شد: بلافاصله پس از اینکه ناجیان غریق متوجه شدند که این جوان دچار حادثه شد به دریا زدند که پس از 10 دقیقه توانستند او را پیدا کرده و از دریا بیرون آورند اما درحالی که عملیات احیا در ساحل و بیمارستان شفا توسط تیم هلال احمر و پزشکی صورت گرفت این فرد بازنگشت و جان باخت.

وی در پایان بر لزوم توجه مسافران به هشدارهای ناجیان غریق و پرسنل جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: طرح‌های سالم‌سازی دریا و نجات غریق تا اول مهرماه مستقر هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه