اخبار داغ

طی گفتگویی مطرح شد

آماده‌سازی بقاع متبرکه اسلام آبادغرب برای پذیرایی از زوار اربعین

آماده‌سازی بقاع متبرکه اسلام آبادغرب برای پذیرایی از زوار اربعین
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام‌آباد غرب گفت: بقاع متبرکه این شهرستان برای پذیرایی از زوار اربعین آماده‌سازی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید خسروانی پور در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز از آماده سازی بقاع متبرکه این شهرستان برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: ما در محل بقعه امامزاده حسن اسلام آباد غرب ۱۵ زائر سرا با مساحت حدود ۴۰ متر داریم که مفروش و وسایل گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز در آن تعبیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با بیان اینکه تمامی امکانات مورد نیاز در زائرسراها فراهم شده است، افزود: این زائرسراها مجموعا حدود ۳۰۰ نفر ظرفیت دارند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام‌آباد غرب ظرفیت هر زائر سرا برای اسکان را بین ۱۵ تا ۲۰ نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به بزرگی صحن امامزاده علاوه بر زائرسراهای مذکور برای مواقع اضطرار ظرفیت اسکان ۳۰۰ نفر را نیز در امامزاده حسن داریم.

,

این مسئول مجموع ظرفیت اسکان در بقعه امامزاده حسن و زائرسراهای مذکور را بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: در این محل ها تمام امکانات مورد نیاز بهداشتی، گرمایشی و سرمایشی برای زائران حسینی  فراهم  شده است.

,

خسروانی پور ادامه داد: در صورت فراهم شدن شرایط و تصمیم ستاد اربعین حسینی احتمالا موکبی یا غرفه ای را از محل نیات واقفین در جوار بقعه امامزاده حسن و به منظور پذیرایی از زائران دایر کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه