اخبار داغ

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بیش از یکصد برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب اجرا می‌شود

بیش از یکصد برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در میاندوآب اجرا می‌شود
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امسال بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میاندوآب گفت: عزت و اقتدار امروزی ما مرهون خون شهدا، فداکاری ها وجان فشانی ایثارگران و رزمندگان اسلام است و باید قدردان این عزیزان بوده و هفته دفاع مقدس را که یادآور این ایثارگری هاست، گرامی بداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید نسل جوان و امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر تلاش کنیم.

,

وی با اشاره به اجرای چندین برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان میاندوآب و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج، افزود: امسال بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی در سطح شهرستان، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

,

عباسفام تصریح کرد: به این مناسبت مراسم صبحگاه مشترک با حضور یگان هایی از بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در میاندوآب برگزار می شود.

,

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: افتتاح طرح های محرومیت زدایی و پایگاه های مقاومت بسیج، دیدار وتجلیل از خانواده معظم شهدا،برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، به صدا در آوردن زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس، ویزیت رایگان و نشست های فرهنگی و سیاسی و یادواره های شهدا و همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از اهم برنامه ها در هفته دفاع مقدس در میاندوآب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه