اخبار داغ

یادمان شهدای بوکان میزبان زائران راهیان نور شمال غرب کشور

یادمان شهدای بوکان میزبان زائران راهیان نور شمال غرب کشور
تاکنون ۳۰۰ نفر از زائران راهیان نور شمالغرب در مناطق عملیاتی بوکان حضور یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ یادمان شهدای بوکان روز دوشنبه ۲۵ شهریورماه میزبان سومین کاروان اعزامی از این شهرستان به اردوهای راهیان نور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

فرمانده سپاه بوکان در حاشیه بازدید زائران از یادمان شهدای این شهرستان، عنوان کرد: بعد از سال ها انتظار اکنون یادمان شهدای بوکان نیز میزبان عاشقان و ادامه دهندگان راه شهدا است.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی، تصریح کرد: اکنون شاهد حضور ۱۵۰ زائر از حوزه های محلات سطح شهر بوکان در یادمان شهدای بوکان در قالب اردوهای راهیان نور هستیم.

,

وی، ادامه داد: تاکنون و طی دو مرحله گذشته، بیش از ۳۰۰ نفر از بسیجیان خواهر و بردار سطح شهر بوکان طی دو مرحله گذشته از یادمان شهدای بوکان دیدن کردند.

,

فرمانده سپاه بوکان، افزود: زائران بعد از حضور در مزار شهدای بوکان به سوی یادمان شهدا حرکت و در آنجا راویان به بازگویی خاطراتی از شهدا طی دوران دهه اول انقلاب می پردازند.

,

وی، هدف از برگزاری این اردوها را تجدید پیمان با شهدای دانست که امنیت امروز را مدیون رشادت های آنان هستیم و عنوان کرد: در شهر بوکان بیش از ۳۰۰ شهید بومی و ۸۰۰ شهید غیر بومی برای پاسداری از این مرز و بوم خون پاک خود را نثار کردند و این وظیفه ماست که ادامه دهنده راه این بزرگ مردان تاریخ باشیم.

,

جمشیدی، تصریح کرد: امید است یادمان شهدای بوکان در آینده ای نزدیک میزبان زائرانی از سراسر کشور در قالب اردوهای راهیان نور باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه