اخبار داغ

زنگ خطری که کانگوروهای استرالیایی به صدا در آوردند!

زنگ خطری که کانگوروهای استرالیایی به صدا در آوردند!
شکست در مقابل کانگوروهای استرالیایی که در کمال ناباوری اتفاق افتاد زنگ خطر جدی برای تیم والیبال کشورمان بود که امیداوریم با بر طرف کردن نقاط ضعف، این زنگ خطر شنیده شود و مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی و ورود به المپیک باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات گروهی آسیا در گروه A با تیم های استرالیا، قطر و سریلانکا هم گروه بود که به دو پیروزی و یک شکست دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بلندقامتان ایران از قطر و سریلانکا به راحتی گذشتند اما در کمال ناباوری در تهران و با نفرات اصلی به تیم استرالیا نتیجه را 3 بر 1 واگذرار کردند.

,

با این نتیجه صدرنشینی تقدیم تیم استرالیا شد و والیبال ایران در مرحله بعد باید چین و هند دیدار کند و البته باخت به استرالیا در مرحله بعد هم حساب خواهد شد.

,

شکست در مقابل کانگورو های استرالیایی که در کمال ناباوری اتفاق افتاد زنگ خطر جدی برای تیم والیبال کشورمان بود که امیداوریم با بر طرف کردن نقاط ضعف، این زنگ خطر شنیده شود و مقدمه ای برای پیروزی‌های بعدی و ورود به المپیک باشد.

,

استرالیا که یکی از حریفان جدی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک است که با این پیروزی خط و نشان جدی برای والیبال ایران کشید و نشان داد که نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه