اخبار داغ

در گفتگو با مسئول بسیج سازندگی استان کرمان مطرح شد؛

فعالیت بیش از 460 گروه جهادی در استان با هدف یاری رسانی به مردم منطقه/ بهره برداری از 80 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس

فعالیت بیش از 460 گروه جهادی در استان با هدف یاری رسانی به مردم منطقه/ بهره برداری از 80 پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس
مسئول بسیج سازندگی استان کرمان گفت: در مجموع بیش از 460 گروه جهادی در استان کرمان وجود دارد که در سطح استان با هدف محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان در ارتباط با فعالیت های جهادی انجام شده در استان کرمان به خبرنگار راه آرمان گفت: در سال 98 عمده فعالیت های جهادی استان با توجه به وقوع سیل در مناطق غربی کشور، حول رسیدگی به این مناطق و جبران خسارت ها صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ابراز داشت: در ابتدای وقوع سیل، 120 نفر از استان کرمان به خرم آباد برای کمک رسانی اعزام شدند و بعد از انتخاب شدن استان به عنوان معین شهرستان حمیدیه، نیروهای جهادی استان با هدف ساخت و ساز و بازسازی مناطق تخریب شده این شهرستان به حمیدیه اعزام شدند.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان افزود: تاکنون 300 واحد مسکونی توسط گروه های جهادی استان کرمان در شهرستان حمیدیه بازسازی و ساخته شده است.

,

پاداش مطرح کرد: در حال حاضر تعمیر 205 واحد مسکونی پایان یافته که به مالکان تحویل داده شده و حدود 30 واحد دیگر در دست ساخت است که در مرحله سقف و دیوار چینی قرار دارند.

,

وی یادآور شد: تاکنون به شهرستان حمیدیه حدود 500 نفر برای انجام فعالیت های جهادی اعزام شدند، بخشی از این افراد دانشجویان بسیجی هستند که توسط بسیج دانشجویی به منطقه اعزام شدند.

,

اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان های شرقی و جنوبی به دنبال یاری رسانی به مردم این مناطق

, اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان های شرقی و جنوبی به دنبال یاری رسانی به مردم این مناطق,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان عنوان کرد: اقدامات دیگری که به واسطه ظرفیت های گروه های جهادی در استان در حال انجام است شامل اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان های جنوبی و شرقی استان و اجرای پروژه های مشترک با کمیته امداد و بهزیستی هستند.

,

پاداش اظهار داشت: 746 واحد مسکونی با کمک کمیته امداد استان در دست ساخت است که در هفته دفاع مقدس نزدیک به 30 واحد از آن ها به بهره برداری می رسد.

,

وی تاکید کرد: از جمله دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان اجرای پروژه های محرومیت زدایی در حاشیه شهر کرمان است و در این خصوص قراردادی با با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه امضا شده و اقدامات لازم در حال اجرا است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان ادامه داد: در مجموع بیش از 460 گروه جهادی در استان کرمان وجود دارد که در سطح استان با هدف محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

,

پاداش خبر داد: در هفته دفاع مقدس نزدیک به 80 پروژه عمرانی که توسط گروه های جهادی در حال اجرا است، به بهره برداری رسیده و افتتاح می شود.

,

وی بیان کرد: تاکنون اقدامات زیادی در استان به واسطه همکاری بسیج دانشجویی، بسیج مساجد و محلات، بسیج مهندسین کشاورزی و مهندسین صنعتی انجام شده و تخصص این افراد کمک شایانی به اقشار مختلف استان کرده است.

,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمان اذعان داشت: جزئیات فعالیت این گروه های جهادی در هفته آینده و هم زمان به هفته دفاع مقدس اعلام می شود.

,

پاداش در پایان گفت: پروژه های دیگری همچون ساخت مسجد، مدرسه،غسال خانه و... از جمله اقدامات دیگری است که توسط گروه های جهادی در استان انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه