اخبار داغ

با اعلام رضایت اولیای دم صورت گرفت؛

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه ریگانی به دنبال بخشش جوان نادم

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه ریگانی به دنبال بخشش جوان نادم
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: خانواده نیکوکار ریگانی و اولیای دم با اعلام گذشت و رضایت از اجرای حکم قصاص، باعث رهایی یک جوان پشیمان از چوبه دار شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، مهدی تقی زاده معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: قاتل در سال ۹۳ به علت اختلاف و نزاع دو طایفه با مقتول درگیر و او را به قتل می رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این مقام قضائی در استان کرمان تصریح کرد: سران طوایف، ریش سفیدان، معتمدین و متنفذین محلی نقش موثری در ترویج فرهنگ صلح وسازش دارند.

,

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: سرانجام با ورود دادگستری ریگان و با تلاش های اعضای شورای حل اختلاف ناصریه و تشکیل جلسات مکرر صلح و سازش بین طرفین که از2 طایفه جداگانه بودند، این پرونده به نتیجه رسید و خانواده مقتول با اعلام رضایت و بخشش قاتل، به این جوان نادم زندگی مجدد اهداء کردند و این پرونده پس از ۵ سال با صلح وسازش بین این 2 طایفه مختومه شد.

,

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان در پایان از خانواده مرحوم هاشم زهی به ویژه پدر و مادر و فرزندان وی و همه کسانی که در این امر نیک نقش داشتند سپاسگزاری و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه