اخبار داغ

در آستانه بازگشایی مدارس؛

خیرین میاندوآبی ۲۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند

خیرین میاندوآبی ۲۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی کمک کردند
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: در آستانه سال تحصیلی، خیرین اقلام و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش را به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار این نهاد قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی در گفت و گو با زرین خبر، با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امیدواریم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، خیرین و مردم دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در میاندوآب را فراموش نکرده و ما را در مجموعه بهزیستی برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش یاری رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی، با بیان اینکه در راستای یاری رسانی به دانش آموزان تحت پوشش نیازمند همکاری خیرین و نیکوکاران عزیز نیز هستیم، افزود: در این زمینه امسال قبل از آغاز سال تحصیلی تعدادی از خیرین اقلامی را برای کمک به دانش آموزان نیازمند تهیه و در اختیار این سازمان قرار داده اند.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، افزود: در این راستا خیرین اقلام و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش را به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال تهیه و در اختیار این نهاد قرار داده اند تا در آستانه سال تحصیلی در بین دانش آموزان معلول تحت پوشش توزیع شود.

,

وی، با اشاره به اینکه ۲۵۰ دانش آموز معلول و ۱۷۰ دانش آموز فرزندان زنان سرپرست خانوار، تحت پوشش بهزیستی در میاندوآب قرار دارند، گفت: کار توزیع اقلام تهیه شده در بین دانش آموزان تحت پوشش شروع شده است.

,

کریمی، تصریح کرد: بانزدیک شدن به زمان بازگشائی مدارس، همه ساله خیرین بزرگوار و نیک اندیش دل مددجویان تحت پوشش بهزیستی را شاد ساخته اند و امسال نیز امیدواریم تا ما را از کمک های خود در امر کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند تنها نگذارند تا دل دانش آموزان تحت پوشش نیز از ذوق و شوق مهر خاطره انگیز خالی نماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه