اخبار داغ

فرماندار شهرستان بروجن خبر داد؛

افتتاح چهار طرح با حضور وزیر نیرو در شهرستان بروجن

افتتاح چهار طرح با حضور وزیر نیرو در شهرستان بروجن
فرماندار شهرستان بروجن گفت: چهار طرح در شهرستان بروجن با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود ملکی، فرماندار بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مجتمع آبرسانی روستای سیبک، احمدآباد، سیف‌آباد، متویی، دستگرد جدید و قدیم یکی از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

وی هزینه اجرایی مجتمع آبرسانی این ۶ روستا را ۶۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سال شروع این پروژه ۸۹ بوده و در سال جاری به بهره برداری رسید.

ملکی از جزئیات طرح اخیر خبر داد و افزود: اجرای شبکه توزیع ۱۹ کیلومتر، تعداد انشعابات آن ۴۰۰ فقره، تعداد مخازن ۳ باب و حجم مخازن ۱۰۰۰ متر مکعب است.

فرماندار بروجن خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح ۹۰ درصد روستاهای بخش بلداجی تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب روستایی قرار می‌گیرد.

وی یکی دیگر از طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان را تصفیه‌خانه فاضلاب گندمان دانست و بیان داشت: هزینه این پروژه ۸۰ میلیارد، سال شروع آن ۹۵ و در سال جاری افتتاح می‌شود.

ملکی با بیان اینکه طول شبکه اجرا ۳۶ و نیم کیلومتر و تعداد انشعاب نصب شده ۶۰۰ دستگاه بوده است یادآور شد: با افتتاح این طرح ۱۸۹۷ خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

فرماندار بروجن از افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بلداجی نیز خبر داد و عنوان کرد: هزینه کل این پروژه ۱۲۵ میلیارد ریال است که سال شروع این پروژه ۹۵ بوده  و در سال جاری افتتاح شد.

وی در تشریح جزئیات این طرح گفت: طول شبکه اجرا ۷۱/۴ کیلومتر و تعداد انشعاب نصب شده ۱۰۰۰ دستگاه و خانوار تحت پوشش نیز ۳۶۱۳ خانوار بوده است.

ملکی گفت: پست برق سفید دشت یکی دیگر از پروژه ها در شهرستان بروجن است که با حضور وزیر نیرو امروز افتتاح می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه