اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

ارسال کیفرخواست راننده پورشه جنجالی به دادگاه

ارسال کیفرخواست راننده پورشه جنجالی به دادگاه
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: در پرونده تصادف راننده پورشه با عابر پیاده کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ علی اصفهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حادثه تصادف خودرو پورشه با پراید که منجر به کشته شدن یک نفر شد، کیفرخواست صادر و به دادگاه ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به این که این حادثه از لحاظ قانونی قتل عمد محسوب نمی‌شود، عنوان کرد: در دادسرا کیفرخواست با محوریت ایراد صدمه غیرعمدی منجر به فوت به دلیل بی‌احتیاطی در امر رانندگی صادر شده و اعلام نتیجه برعهده دادگاه است.
,
 
,
28 اردیبهشت ماه سال جاری بود که رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از تصادف یک دستگاه پورشه با پراید خبر داد که در ساعت 2 بامداد 26 اردیبشهت در خیابان کارگر اصفهان رخ داده بود. به گفته چلمقانی در این حادثه، خودرو پورشه به دلیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز از جلو به پهلو یک دستگاه پراید برخورد می‌کند که به دلیل شدن جراحات راننده جوان پراید پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
,
 
,
پس از این حادثه و با توجه به متواری شدن راننده پورشه، با تلاش‌های نیروی انتظامی وی بعد از حدود 48 ساعت شناسایی شده و دستگیر شد. اظهارات دختر مالک خودو در صحنه تصادف درباره پرداخت دیه متوفی نکته دیگر این تصادف بود که موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و با واکنش عمده در فضای مجازی رو به رو شده بود؛ در همین راستا علی اصفهانی، دادستان اصفهان نیز از ورود مدعی‌العموم به پرونده این تصادف پرحاشیه خبر داده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه