اخبار داغ

کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی یزد:

افزایش29 درصدی شهریه مهدهای کودک/ فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد

افزایش29 درصدی شهریه مهدهای کودک/ فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد
کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی یزد از افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه یگانگی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از افزایش 29 درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: افزایش شهریه و اجرایی شدن آن طبق صورتجلسه کشوری و همچنین تشکیل کمیته تعیین شهریه در استان با حضور نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ها و مرکز استان تعیین شده و از خرداد ماه امسال قابلیت اجرا داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تصریح کرد: تعیین شهریه مهدهای کودک با توجه به شرایط اقتصادی – اجتماعی استان و نرخ تورم و شهریه سال قبل انجام می گیرد؛ همچنین میزان شهریه تعیین شده هر مهد کودک با توجه ستاره دار بودن، کیفیت ارائه خدمات، گروه سنی کودک و منطقه ای که در آن قرار دارد متفاوت است.

,

کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی یزد افزود: بدین معنی که هر چه کودک در گروه سنی پایین‌تر قرار داشته باشد؛ شهریه پرداختی بیشتر است و همچنین هر چه تعداد ستاره های مهد بیشتر باشد به دلیل کیفیت ارائه خدمات، شهریه آن نیز بالاتر است که بخشنامه شهریه در سایت سازمان بهزیستی  به نشانی SWO.IR قرار گرفته است.

,

یگانگی اذعان داشت: تهیه صبحانه و ناهار برای کودکان الزامی نمی باشد ولی در صورت رضایت والدین جهت بهره مندی از وعده های غذایی هزینه صبحانه و ناهار  بر عهده والدین می باشد و ضروری است ضمن درج موضوع در قرارداد فی مابین، محیط طبخ غذا(مهد آشپزخانه مناسب و تجهیزات جهت طبخ داشته باشد ) و لیست برنامه غذایی به تاییدیه مرکز بهداشت برسد.

,

تهیه و تامین لوازم بهداشتی به عهده مهد کودک می باشد

, تهیه و تامین لوازم بهداشتی به عهده مهد کودک می باشد, تهیه و تامین لوازم بهداشتی به عهده مهد کودک می باشد,

وی تاکید کرد: تهیه و تامین لوازم بهداشتی مصرفی مهد کودک نظیر مایع دستشویی ،دستمال کاغذی و... به عهده مهد کودک می باشد؛ اما تهیه لوازم التحریر مورد نیاز کودک بر عهده والدین می باشد لیکن در صورت رضایت آنان و درج موضوع در قرارداد فی مابین، مهد کودک می تواند نسبت به تهیه آن در ازای ارائه فاکتور اقدام نماید و لیست لوازم التحریر و قیمت آن قبلا به تایید بهزیستی شهرستان رسیده باشد.

,

فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد

, فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد, فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد,

یگانگی در خصوص برگزرای برنامه های فوق العاده و شهریه ان در مهدهای کودک گفت: اجرای فعالیت فوق برنامه فقط برای گروه سنی نوباوه پیش بینی شده و اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع می باشد و اگر کودکی مایل به استفاده از فعالیت فوق برنامه نمی باشد در زمان اجرای فعالیت فوق برنامه ارائه خدمات مراقبتی و پرورشی به کودک مذکور نباید مختل گردد.

,

کارشناس مسئول امور کودکان بهزیستی یزد با تاکید بر این که شرکت کودکان در هر یک از فعالیت‌های فوق برنامه کاملا اختیاری و با رضایت کتبی والدین باشد اظهار داشت: برنامه های فوق برنامه باید مطابق قراردادمنعقده فی مابین والدین و مهد کودک باشد و  شهریه آن نیز جداگانه محاسبه خواهد شد به طوری که شهریه هر فعالیت فوق برنامه حداکثر 13 درصد شهریه نهایی هر مهد کودک خواهد بود.

,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/ق

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه