اخبار داغ

حکایتی از صندلی لغزان و آرزوهای جوانان که خاک می‌خورد

حکایتی از صندلی لغزان و آرزوهای جوانان که خاک می‌خورد
حال که با توجه به شواهد موجود می توان پایان کار سلطان حسینی را متصور شد، اصفهان به مدیری توانمند و پر انرژی نیاز دارد که نیرو جوانی و انگیزه هم با وی عجین باشد تا بتواند گردی که بر طاقچه ورزشی استان از این تعلل نشسته را پاک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ ورزش به عنوان یک عامل تأثیرگذار در سلامت روح و جسم مطرح است از این رو در جامع امروزی اهمیت ویژه دارد و در دین اسلام هم به اهمیت ورزش و نقش آن در فرد و جامعه بیان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
ورزش علاوه بر شادابی و نشاط وقتی در سطح جامعه گسترش یابد و با برنامه‌ریزی دنبال شود سوای سلامتی روح و جسم می تواند دروازه‌ای برای کشف استعدادها باشد و از این طریق ورزشکار به دنیای حرفه ای ورود پیدا کند.
,
 
,
در این میان استان اصفهان با تنوع آب و هوایی و فرهنگی و همچنین پیشینه تاریخی و تمدن کهن، مهد بسیاری از ورزش ها و همچنین محیط مناسبی برای پرورش استعدادها و به معرض بلوغ رساندن انگیزه ها است که کارنامه ورزشی اصفهان گواه این استعداد و ثروت غنی ورزشی است.
,
 
,
اما دست‌یابی به اهداف ورزشی نیاز به متولی دارد که متولی برنامه ریزی و روشن ساختن راه پرورش استعدادها در استان اداره ورزش و جوانان است که با برنامه ریزی و استفاده از پتانسیل های استانی و با پیگیری ها در وزارت خانه چراغی برای مسیر ورزش در راه سلامتی و شادابی و ورود به عرصه حرفه ای است.
,
 
,
اداره ورزش و جوانان استان اصفهان که مدت شش سال است سکان آن را مسعود سلطانی فر به عهده دارد فعالیت هایی در این عرصه انجام داده که ورزشکاران و کارشناسان می توانند در مورد عملکرد وی نظر دهند.
,
 
,
اما فعالیت این مدیر کل در چند ماه اخیر با اما و اگرهایی رو به رو شد و حتی در برخی مواقع از جانشینان وی هم صحبت به میان آمد که مطمئناً در نحوه فعالیت این اداره تاثیر گذار بوده است.
,
 
,
این صندلی لغزان در روزهای اخیر هم  بیشتر از همیشه می لغزد و در فضای مجازی می توان اخبار متعددی در این باره دید؛ خبرگزاری فارس هم در گزارشی از گمانه‌زنی‌ها برای حضور یک مدیر 60 ساله در رأس امور ورزش و جوانان اصفهانی خبر می دهد که وی به دلیل برخی مشکلات امکان حضور در انتخابات فدراسیون شنا را پیدا نکرده اما ظاهرا از این موانع در مسیر ساختمان خیابان آبشار اصفهان چشم‌پوشی شده است.
,
 
,
سید محمدجواد ابطحی پیرامون حواشی پیرامون انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان می گوید: برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس به دلایلی خواهان عزل یا استعفای سلطان‌حسینی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان هستند و تلاش زیادی هم در این زمینه انجام داده‌اند.
,
 
,
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی در این زمینه استاندار اصفهان هم به این نتیجه رسیده که شخص دیگری سکان‌دار اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی پیش از انتخابات به قصد مهندسی در انتخابات پیش رو سعی دارند تا با این تغییرات وضعیت را به گونه دلخواه خود رقم بزنند و ما هم از این موضوع اطلاع داریم.
,
 
,
ابطحی خاطرنشان کرد: این حق طبیعی وزیر است که مدیران کل را در سطح استان‌ها انتخاب کند، اما از دولتی که شعار تدبیر و امید و جوان‌گرایی می‌دهد، قابل قبول نیست که فردی را که سنی از او گذشته و شنیده شده که مقامات امنیتی هم در تأیید این فرد دچار تردید هستند، به سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان منصوب کند.
,
 
,
عضو فراکسیون ولایی مجلس بیان داشت: بهتر است دولت اگر هم در فکر مهندسی انتخابات به نفع خود است، از پتانسیل جوانان بهره ببرد و قطعا بهره‌گیری از جوانان مثمر ثمر خواهد بود، در همین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم  نیروهای جوان موفقی وجود دارند؛ قصد ما این است که ورزش استان اصفهان با آمدن یک فرد انقلابی متحول شود.
,
 
,
ابطحی در پایان بیان داشت: مجمع نمایندگان استان در این زمینه اتفاق نظر ندارند، ولی دولت و افرادی که با این کار گمان می‌کنند می‌توانند درباره انتخابات مهندسی کنند بدانند با این دست فرمان راه به جایی نخواهند برد و بهتر است دغدغه آن‌ها شغل، ازدواج و مسکن جوانان باشد.
,
 
,
در این زمان جایگاه سلطان حسینی متزلزل تر شده چرا که برخی از شخصیت ها و نمایندگان تصمیم برای این تغییر را تأیید می کنند؛ در این میان نکته ای که مورد اهمیت است و از دید پنهان مانده جایگاه و وضعیت اداره ای است که هر روز خبر از رفتن سکان دارش داده می شود و اخباری از شایعه تا واقعیت پیرامون آن منتشر می شود و یک سوال جدی مطرح است که ایا حرف این مدیر چقدر در این اداره اجرا و یا اصلا این مدیر انگیزه لازم را برای کار دارد؟
,
 
,
حال که با توجه به شواهد موجود می توان پایان کار سلطان حسینی را متصور شد، اصفهان به مدیری توانمند و پر انرژی نیاز دارد که نیرو جوانی و انگیزه هم با وی عجین باشد تا بتواند گردی که بر طاقچه ورزشی استان از این تعلل نشسته را پاک کند و چرخ ورزش اصفهان را یکبار دیگر با سرعت به جلو ببرد.
,
 
,
به نظر می رسد وقت آن رسیده که جوانان پر انرژی اصفهانی یک مدیر جوان و انقلابی را متولی ورزش استان خود ببینند و با سکان داری او سلامت و نشاط روز افزون فردی را گسترش دهند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه