اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد:

67 دستگاه خودرو با سرنشینان بدحجاب در بروجرد توقیف شد

67 دستگاه خودرو با سرنشینان بدحجاب در بروجرد توقیف شد
جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد با اشاره به توقیف ۶۷ دستگاه خودرو در بروجرد گفت: خودروهایی که سرنشین بدحجاب دارند و یا کشف حجاب می کنند توقیف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ قاسم میری ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهار داشت: یکی از طرح هایی که توسط نیروی انتظامی از ابتدای سال در کل کشور اجرا شده، طرح ناظر یک است که در راستای اجرای این طرح افرادی که در خودرو بدپوششی و بدحجابی می کنند، یک پیامک به مالک خودرو ارسال می شود و فرد موظف است ظرف یک هفته برای تعهد به نیروی انتظامی مراجعه کند و در غیر این صورت دستور توقیف خودرو صادر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,


وی افزود: در همین راستا این طرح در بروجرد اجرا شده و از ابتدای سال تاکنون به راننده ۱۷۰۰ دستگاه خودرو پیامک ارسال شده و ۶۷ دستگاه در این راستا توقیف و روانه پارکینگ شده است.

,
,


جانشین فرماندهی انتظامی بروجرد با اشاره به بازدید از اماکن مختلف تصریح کرد: ۳۸۵ مورد بازدید از اماکن صورت گرفته که از این تعداد ۶۱ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب شده است.

,
,


مهدی محمدی دادستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: در جامعه منکرات زیادی داریم که مغفول مانده اند و گام اول در مرحله امر به معروف و نهی از منکر، لحن آرام است.

,
,


وی افزود: در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به توهین و اهانت می کردند برخوردهایی صورت گرفت که سبب شده تقریبا شرایط در این فضا آرام شود.

,
,


دادستان بروجرد تصریح کرد: در آلاچیق هایی که در منطقه نظام آباد بروجرد وجود دارد دستور داده شد چنانچه رفتار منکری انجام دهند پلمب شوند.

,
,


حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد در این جلسه عنوان کرد: امروز فرصت مناسبی داریم تا بتوانیم در جهت امر به معروف و نهی از منکر گام های بلندی داریم.

,
,


وی بیان کرد: ابر قدرت ها در برابر جبهه مقاومت این روزها ناتوان هستند و ما نیز باید تلاش کنیم تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و از این فرصت برای احیای امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

,
,


امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از منکرات در جامعه ناهار مجالس ترحیم است که باید در جهت حذف آن اقدام کرد و این هزینه های سنگینی را برای کمک به فقرا و جوانان هزینه کنیم.

,
,


وی با اشاره به وضعیت حجاب افزود: نوع پوشش و لباس ها مناسب نیست و باید در این راستا اقدامات و امر به معروف و نهی از منکر به خوبی صورت گیرد تا بتواند اثرگذاری مناسب را داشته باشد.

,
,


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ضروری است تا کارمندان خانم در ادارات نسبت به رعایت حجاب و پوشش مناسب اقدام کنند و همچنین واحدهای صنفی نیز شئونات اسلامی را رعایت کنند که برای اثر گذاری و نتیجه بخشی می طلبد تا نمایش ها و تئاترهایی با موضوع حجاب و عفاف در سطح شهر و محلات برگزار گردد.

,
,


وی بیان کرد: از دانشگاه تقاضا داریم تا بخشنامه وزارت علم را رعایت کند و از دانشجویان بخواهند قانون را رعایت کنند؛ تهیه بروشورها، فضاسازی شهری، نصب بنرهایی با موضوع حجاب و عفاف در دستور کار قرار گیرد و فروشگاه هایی راه اندازی شود تا لباس های حجاب را عرضه کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه