اخبار داغ

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

فضای دانشگاه‌ها باید اسلامی باشد/ انقلاب اسلامی الگویی برای بسیاری از کشورها

فضای دانشگاه‌ها باید اسلامی باشد/ انقلاب اسلامی الگویی برای بسیاری از کشورها
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: فضای دانشگاه ها باید اسلامی باشد و دستورالعمل‌های اعلام شده اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مردمی جهان است که بعد از چهار دهه همچنان در مسیر ترسیم شده حرکت می کند و تبدیل به الگویی برای بسیاری از کشورها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امام خمینی(ره) یک عالم بزرگ بودند و در طول عمر با برکت خود شاگردان زیادی از محضر امام(ره) بهره گرفتند و در بحث آموزش به شاگردان جدیت بسیار زیادی داشتند.

,

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: اساتید باید در ارائه آموزش ها از امام(ره) الگو بگیرند تا بتوانند اثرگذاری مناسبی داشته باشند و ضروری است تا استادان در رشته خود و اطلاعات بروز باشند تا بتوانند اصل مطلب را ارائه دهند.

,

وی با تاکید بر ارائه محتواهای قوی در دانشگاه ها بیان کرد: زیر ساخت ها و امکانات بسیار خوبی در دانشگاه های آزاد وجود دارد و با توجه به این ظرفیت باید تلاش کرد تا محتواهایی خوب و قوی را به دانشگاه ها انتقال دهیم.
کلانتری با اشاره به موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه ها عنوان کرد: حجاب از احکام الهی است که در این راستا باید در زمینه حجاب و عفافف در دانشگاه ها، گامی که برداشته شده جدی گرفته شود تا اثرگذاری مناسب داشته باشد؛ فضای دانشگاه ها باید اسلامی باشد و دستورالعمل اعلام شده باید اجرا شود.

,
,

حجت الاسلام حمیدرضا مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این جلسه گفت: یکی از ویژگی‌های کار تشکیلاتی این است که می‌تواند اثرگذار باشد.

,

وی افزود: ضروری است تا برای آینده تشکیلات برنامه ریزی عملیاتی صورت گیرد و این تشکیلات در طول سال برنامه ریزی کنند؛ در همه مسائل با وحدت می توان به نتیجه و موفقیت دست یافت و باید تلاش کرد تا امید را در دل جوانان ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه