اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری ۳ هزار ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس در استان/ افتتاح ۶۸ پروژه محرومیت زدایی

برگزاری ۳ هزار ویژه‌ برنامه هفته دفاع مقدس در استان/ افتتاح ۶۸ پروژه محرومیت زدایی
معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ۳ هزار ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حمید معین، معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی در نشست خبری هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته اظهار کرد: این برنامه ها با هدف تقویت روحیه ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت های رزمندگان طی 8 سال دفاع مقدس برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,

معین با تاکید بر اینکه نباید تنها به بازگو کردن رشادت های این دوران اکتفا کنیم، افزود: اگر تفکرات دوران رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس هم اکنون نیز در جامعه عملیاتی شود، بسیاری از گره های کشور در عرصه های مختلف باز خواهد شد.

,

وی ادامه داد: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تمام سطوح در استان تشکیل شده و هماهنگی ها برای برگزاری 70 عنوان ویژه برنامه انجام شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر کمیت، کیفیت هم در برنامه ها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: 3 هزار برنامه اجرایی با استفاده از ظرفیت بسیج، سپاه و دستگاه های اجرایی عملیاتی خواهد شد.

,

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی نخستین برنامه هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در مراکز شهرستان‌های خراسان شمالی در ۳۱ شهریور عنوان کرد.

,

معین گلباران مزار شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام کاروان‌های راهیان نور را ازجمله سایر برنامه‌های استان اعلام کرد و گفت: بازسازی عملیات بازی دراز در شهرستان گرمه و اجرای نمایش‌های خیابانی برای نخستین بار برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در استان است.

,

وی همچنین از افتتاح 68 پروژه محرومیت زدایی در مناطق محروم استان طی این هفته خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه