اخبار داغ

فروشگاه زنجیره ای رفاه در قشم پلمپ شد

فروشگاه زنجیره ای رفاه در قشم پلمپ شد
دادستان قشم اعلام کرد : فروشگاه رفاه قشم به علت تخلفات بهداشتی و صنفی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز:ساعتی پیش مسعود رحمانی ؛رئیس دادگستری و رضا  صفایی دادستان شهرستان قشم به صورت سرزده از شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه قشم بازدید نموده و بعد از بررسی میدانی و محرز شدن تخلفات این فروشگاه، دستور پلمپ این واحد صنفی را صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دادستان قشم تخلفات بهداشتی و صنفی را علت پلمپ شعبه فروشگاه زنجیره ای رفاه قشم بیان کرد.

,

وی یادآور شد: در دادستانی قشم، حساسیت ویژه‌ای بر روی برخورد با تخلفات بهداشتی و صنفی داریم، چرا که به دلیل انتقال مواد غذایی از سایر استان‌های کشور و بُعد مسافت و همچنین گردشگرپذیر بودن جزیره و منطقه آزاد قشم ، معتقدیم این جزیره در این خصوص از شرایط متفاوتی برخوردار است که می‌توان با تشدید نظارت‌ها، بازرسی‌ها و مقابله با متخلفان به امنیت غذایی مردم کمک شایانی کرد.

,

دادستان عمومی و انقلاب قشم همچنین یادآور شد: از فرد فرد مردم نیز انتظار می‌رود که در اعمال نظارت‌ها با توجه به وجود سامانه‌های مربوطه چه در خصوص قیمت و چه در رابطه با موازین بهداشتی و صنفی با مسئولان مربوطه تماس بگیرند، همچنانکه دادستانی نیز در صورت وجود و بروز تخلفات اقدامات لازم را در قبال خاطیان انجام می‌دهد.

,

وی در ادامه افزود: این مهم است که مردم به هنگام خرید این گونه اقلام  از سلامت آن‌ها اطمینان داشته باشند چرا که اندک غفلتی می‌تواند سبب بروز حوادثی تلخ برای شهروندان شود.

,

صفایی تصریح کرد: حضور مستقیم و میدانی مسئولان، سبب تاثیرگذاری بیشتر و همچنین تسریع در روند اقدامات تنبیهی برای متخلفان می‌شود که می‌توان بُعد بازدارندگی نیز داشته باشد.

,

وی در پایان با بیان اینکه همه آحاد جامعه از تولید کننده گرفته تا توزیع و مصرف کننده در تأمین امنیت غذایی مردم مسئول هستند، گفت: با متخلفان و خاطیان در این زمینه، هیچ تعارفی نداریم و برخورد قانونی خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه