اخبار داغ

یکصدمین مدرسه بنیاد مستضعفان افتتاح شد

یکصدمین مدرسه بنیاد مستضعفان افتتاح شد
یکصدمین مدرسه بنیاد مستضعفان در روستای بوربور از توابع شهرستان بجنورد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، یکصدمین مدرسه بنیاد مستضعفان در روستای بوربور از توابع شهرستان بجنورد با حضور معاون بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
موسی برزگری؛ معاون بنیاد مستضعفان در مراسم افتتاح این مدرسه در شهرستان بجنورد گفت: تاکنون توانستیم ۳۳۸ کلاس درس را در قالب ۱۰۰ مدرسه در مناطق محروم کشور احداث و به بهره‌برداری برسانیم. بنیاد مستضعفان علاوه بر این ۱۰۰ مدرسه تاکنون ۳۵۰ مدرسه در روستا‌های دورافتاده و محروم را نیز تعمیر و تجهیز کرده است که در مجموع برای ساخت، تعمیر و تجهیز این مدارس در حدود ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
,
 
,
وی با اشاره به تحویل پنج مدرسه دیگر تا اول مهر به آموزش و پرورش گفت: این پنج مدرسه در مناطق محروم استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و افتتاح آن‌ها تا اول مهر ماه نقش بسزایی در پیشرفت امکانات آموزشی در این مناطق دارد.
,
 
,
مدیرعامل بنیاد علوی گفت:: بنیاد مستضعفان با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم کشور بازسازی و نوسازی می‌کند. این طرح با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور انجام می‌شود و نقش بسزایی در بهبود امکانات آموزشی در مناطق محروم دارد.
,
 
,
برزگری در پایان تاکید کرد: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی و فراهم ساختن زیرساخت پیشرفت مناطق محروم را وظیفه ذاتی خود می‌داند و کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مناطق محروم در قالب طرح‌های مختلف، چون ساخت مدارس علوی، طرح ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و تهیه و توزیع کتاب‌های کمک آموزشی در مناطق محروم در حال پیگیری است که در آینده نزدیک چشم انداز خوبی را برای این مناطق ترسیم می‌کند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه