اخبار داغ

فرماندار ملکشاهی خبرداد؛

اختصاص پنج میلیارد به پروژه راهسازی ملکشاهی به ایلام

اختصاص پنج میلیارد به پروژه راهسازی ملکشاهی به ایلام
فرماندار ملکشاهی گفت: برای پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر از مسیر ملکشاهی به ایلام 50 میلیارد ریال تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "محمد تاسمه"، فرماندار ملکشاهی در گفتگو با ایلام بیدار گفت: پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر مسیر ملکشاهی به ایلام با اعتبار اولیه ۲۳۰  میلیارد ریال در حال احداث است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ,

 

,

وی اظهار کرد: این پروژه در دو فاز به صورت همزمان در حال انجام است که اعتبار آن از محل منابع ملی و استانی اختصاص یافته است.

,

 

,

تاسمه افزود: امسال برای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و تملک دارایی های شهرستان تخصیص یافته و پروژه در دست احداث قرار گرفته است.

,

 

,

فرماندار ملکشاهی گفت:  پروژه چهار خطه کردن پنج کیلومتر ورودی شهرهای ارکواز و دلگشا به سمت ایلام تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

 

,

وی یادآور شد: وجود معارضان محلی باعث شده روند اجرایی پروژه چهارخطه کردن مسیر ملکشاهی به ایلام کند شود.

,

 

,

تاسمه ادامه داد: رایزنی های متعددی با معارضین محلی صورت گرفته است که در صورت حل نهایی این مشکل پروژه با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

,

 

,

فرماندار ملکشاهی با اشاره به نهایی شدن ارتقاء ۲۵ کیلومتر مسیر ملکشاهی به سمت ایلام از فرعی به اصلی و شریانی و به عنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین به مرز مهران تاکید کرد: این مسیر در آینده به عنوان یک راه شریانی نقش ارزنده ای در توسعه ملکشاهی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه