اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

طرح مسائل قومیتی خیانت به انقلاب و کشور است/ اگر مجلس انقلابی بود، زیر بار برجام نمی‌رفت/ عده‌ای ادعای انقلابی‌گری دارند اما خلاف نظر رهبری حرکت می‌کنند

طرح مسائل قومیتی خیانت به انقلاب و کشور است/ اگر مجلس انقلابی بود، زیر بار برجام نمی‌رفت/ عده‌ای ادعای انقلابی‌گری دارند اما خلاف نظر رهبری حرکت می‌کنند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اگر در موضوع برجام، مجلس بی حال نداشتیم و مجلس انقلابی داشتیم، این اتفاق نمی افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب زادگاه شهید مهدی باکری، تبلور غیرت آذربایجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با تاکید بر شناساندن فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس نباید در چند عکس و… خلاصه شود بلکه دفاع مقدس یعنی شناساندن الگوهای بزرگ که در تاریخ بی نظیر هستند.

,

وی گفت: در مورد شهید باکری که تبلور غیرت آذربایجان است، چند مستند ساخته شده است؟

,

نجفقلی زاده سرائی تصریح کرد: دیروز، جنگ نظامی بود و امروز جنگ، جنگ فرهنگی و اقتصادی و جنگ مذاکره و جنگ تحلیل های غلط است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار کرد: اگر در موضوع برجام، مجلس بی حال نداشتیم و مجلس انقلابی داشتیم، این اتفاق نمی افتاد.

,

وی با اشاره به مواضع برخی افراد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آینده روشن می گویند ولی آن آقا برعکس می گوید؛ آینده تاریک؛ ۱۸۰ درجه برعکس، چگونه ادعای انقلابی بودن دارد؟ چون رفته دانشگاه و چند دختر و پسر برایش کف می زنند.

,

سرائی گفت: علیه روحانیت و سپاه حرف می زند، در حالی که امنیتی که اکنون دارید را سپاه ایجاد کرده و امنیت شما به برکت خون شهدا است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ما سرباز ولایت هستیم، گفت: رسالت ما تبیین است، حال عده ای موضع گیری کنند و ناراخت شوند.

,

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و با تاکید بر مطالبه گری و بیان اینکه متاسفانه نتوانسته ایم به وظیفه خود در قبال این بیانیه تاکنون عمل کنیم، تصریح کرد: آیا می توان در مورد نفوذ، آتش به اختیار، گام دوم انقلاب، جهاد کبیر پایان نامه ای نوشته شده ای پیدا کرد؟ چرا؟ چون نگاه به مطلب سطحی است و عمقی نیست.

,

نجفقلی زاده سرائی به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: نباید به آمریکا و دشمن با نگاه امید، نگاه کرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی هرکس چه در شمال، چه در جنوب و چه در مرکز، مسائل قومیتی را مطرح کند، هرکس که باشد به انقلاب خیانت می کند.

,

وی با بیان اینکه مردم ما بی نظیر هستند، اظهار کرد: مردم هرجا احساس کرده اند، به صحنه آمده و انقلابی حرکت کرده و به نقش و وظیفه خود عمل کرده اند.

,

اگر انقلابی هستیم باید از امام و رهبری تبعیت کنیم

, اگر انقلابی هستیم باید از امام و رهبری تبعیت کنیم, اگر انقلابی هستیم باید از امام و رهبری تبعیت کنیم,

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با تاکید بر بصیرت و هوشیاری، اظهار کرد: خواص جامعه باید با بصیرت بوده و آگاهانه عمل کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه عوام یعنی راهرو،گفت: مردم عوام، یعنی مردم راهرو و کسانی که معمولا اهل تحقیق و اندیشه نبوده و راهرو هستند و مثلا هرکس نماینده باشد، پیرو آن هستند و در نتیجه در جامعه تاثیرگذار نیستند.

,

وی با اشاره به اینکه خواص جامعه به چند دسته تبدیل می شوند، افزود: برخی خواص دنیا طلب و به دنبال اشرافی گری بود و ترسو هستند و از دشمن می ترسند، مانند آنهایی که با آمدن یک کشتی دشمن، ناامید می شوند.

,

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: یک دسته از خواص هم به موقع فکر و به موقع عمل می کنند و به آنها خواص با بصیرت می گویند.

,

حسن زاده اظهار کرد: زمانی افشاگری کردیم و گفتیم چرا در آستانه انتخابات پنج وزیر به میاندوآب می آید و سوال کردیم سفر وزرا چه سودی دارد  و اکنون نیز زمان تعامل است.

,

وی با بیان اینکه برخی از روی بی بصیرتی حرف می زنند، افزود: اگر انقلابی و پا به کار هستیم باید گوش به فرمان باشیم و از خود نظر ندهیم و از امام و رهبری تبعیت کنیم.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به حذف اسم شهید در برخی شهرها، گفت: اگر این اتفاق در میاندوآب می افتاد، با او برخورد می کردیم.

,

معنویت و ولایتمداری شاخصه اصلی سپاه پاسداران است

, معنویت و ولایتمداری شاخصه اصلی سپاه پاسداران است, معنویت و ولایتمداری شاخصه اصلی سپاه پاسداران است,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس، نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

,

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود:اغلب مناطق کشور در همان هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی کردند ولی آذربایجان غربی بیش از چهار دهه است که در حال دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است. 

,  ,

وی با بیان اینکه معنویت و ولایتمداری شاخصه اصلی سپاه پاسداران است، گفت: روحانیت به عنوان چراغ راهنما بوده و همه ما نیز به عنوان سربازان ولایت در این مسیر حرکت می کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در بحث تعمیق معنوی تا سطح پایگاههای مقاومت تلاش کرده و در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

,

در پایان این مراسم حجت الاسلام عسگر امامی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب معرفی و از خدمات و تلاش های حجت الاسلام حیدرکوثری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه