اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاع مقدس، جریان مؤثر فرهنگی و تبلیغی است/ اجرای ۳۰۰ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی

دفاع مقدس، جریان مؤثر فرهنگی و تبلیغی است/ اجرای ۳۰۰ برنامه محوری هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی
سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن مورد بغض و کینه دشمنان است گفت: جریان دفاع مقدس به یک حرکت مؤثر فرهنگی، تبیینی و تبلیغی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس که در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به یک حرکت مؤثر فرهنگی، تبیینی و تبلیغی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه برکات دفاع مقدس در قالب مقاومت و ایستادگی فعال، جریان دارد، افزود: علی‌رغم تبلیغات دشمنان، سربازان ما در تمامی عرصه‌ها پیروز هستند و دشمن نتوانسته به خواسته‌های نامشروع شیطانی خود دست پیدا کند.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اعلام اینکه «ما پیروزیم» شعار کلیدی امسال در هفته دفاع مقدس است گفت: دشمن در همه تهاجمات خود شکست خورده و سرافکنده شده و هدف ما این است از عظمت شهیدان به نیکی یاد کنیم و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مهم ترین هدف ماست.

,

وی با اشاره به اینکه مردم دنیا از ایستادگی و پیشرفت‌های همه‌ جانبه ملت ایران الگو می‌گیرند افزود: ثابت می‌کنیم این حرکت نه تنها اسلامی و فرهنگی بلکه مردمی است.

,

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب، طی این هفته بیشتر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه های هماهنگ شده باید همگی بتوانیم نقش خود را در هفته دفاع مقدس به خوبی ایفا کنیم چراکه انقلاب و نهضت ما همان اندازه که اسلامی است، مردمی نیز هست لذا گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تکیه بر مردم باید صورت بگیرد.

,

وی برگزاری رژه نیروهای مسلح را یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در اولین روز از هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این رژه با به نمایش گذاشتن قدرت صنعتی و دفاعی کشور همراه است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در روز دوم این هفته، زنگ هفته دفاع مقدس در مدارس نواخته می‌شود و افتتاح چند مدرسه جزو برنامه‌های این روز است. روز سوم با عنایت به شعار سال ۹۸، به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ملی اختصاص یافته و افتتاح مرکزهای فعال در حوزه اقتصاد مقاومتی، برنامه ویژه این روز است.

,

وی با اشاره به اینکه روز چهارم به موضوع بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی اختصاص دارد، اظهار کرد: برنامه‌های این روز با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

,

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: علاوه بر عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، بازدید و سرکشی از بیش از دو هزار خانواده شهید در روز پنج‌شنبه هفتم مهرماه برنامه ریزی شده است.

,

وی با بیان اینکه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه پنجم مهرماه، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس معرفی شده است، افزود: همچنین به مناسبت روز شکست حصر آبادان، برنامه‌هایی را با تمرکز بر این موضوع طراحی‌ کرده‌ایم.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ضمن اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز شهادت شهدایی همچون فلاحی، فکوری نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا، اظهار کرد: ۵۰۰ ویژه برنامه شهرستانی و ۳۰۰ برنامه استانی توسط دبیرخانه دریافت شده است و بیش از ۱۰ هزار برنامه در مساجد، دانشگاه ها و ادارات اجرا خواهد شد.

,

وی با اعلام برخی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس مانند یادواره‌های شهدا در مساجد، روستاها و مراکز مختلف، برپایی شب شعر دفاع مقدس افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت آن مورد بغض و کینه دشمنان است، چون با استمرار ارزش‌های دفاع مقدس، منافع خود را در خطر می‌بینند، به همین خاطر سعی در سنگ‌اندازی و تحریف ارزش‌ها و برنامه‌های احیاکننده این مناسبت دارند.

,

سردار یوسفعلی‌زاده اجرای برنامه های گرامیداشت این هفته را از وظایف بین بخشی و همگانی دانست و تصریح کرد: علاوه بر کمیت برنامه های این هفته به کیفی سازی ان نیز معتقد هستیم چراکه برنامه های دفاع مقدس باید جذب کننده اندیشه ها و افکار مخاطبان آن علی الخصوص جوانان باشد تا تأثیرگذار باشد.

,

وی ضمن تأکید بر لزوم بستر نظارتی و ارزیابی کیفی این برنامه ها و اعلام نقاط قوت و ضعف توسط رسانه ها افزود: اهل قلم، هنرمدانف ایثارگران و پیشکسوتان این عرصه بایستی مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند چراکه نسل جوان امروز تشنه حقایق دفاع مقدس است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه