اخبار داغ

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان:

آموزش و پرورش موظف است مشکل کمبود معلمین را حل کند

آموزش و پرورش موظف است مشکل کمبود معلمین را حل کند
چند روزی به آغاز مهرماه نمانده و اخبار مبنی بر کمبود معلم در مقطع ابتدایی به گوش می خورد اما رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، این اداره را موظف به حل مشکل کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تنها 6 روز مانده به آغاز سال تحصیلی که با خبر شدیم تعداد زیادی از کلاس های درس در مقاطع ابتدایی آموزگار ندارند، این در حالی است که سال گذشته نیز همین مشکل در استان وجود داشت و آموزش و پرورش برای رفع این مشکل از معلمین بازنشسته ویا قراردادی استفاده کرد که پس از گذشت چندین ماه هنوز حقوق خود را دریافت نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امیرخجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، نیز در گفت و گویی که با فارس داشته است از فاقد معلم بودن 300 کلاس ابتدایی در ناحیه یک و دو همدان خبر داده و گفته است چرا مدیران و مسئولان نباید زودتر پیش بینی نبود این معلمان را داشته باشند؟

,

روز قبل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان، در گفت و گویی دیگر که با فارس داشته، گفته است: بهتر است میزان کمبود نیروی انسانی بیان نشود تا درمجموعه اضطراب به وجود نیاید!

,

همین مسائل باعث شد به سراغ رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان رفته و صحبت های وی در مورد کمبود معلمین را جویا شویم.

,

 

,

آموزش و پرورش موظف است مشکل کمبود معلمین را حل کند

, آموزش و پرورش موظف است مشکل کمبود معلمین را حل کند, آموزش و پرورش موظف است مشکل کمبود معلمین را حل کند,

حسین افشاری، فرماندار همدان و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه صحبت ها مبنی بر کم بودن معلمین مدارس در مقطع ابتدایی درست است گفت: متاسفانه کمتر از 5 روز مانده به آغاز سال تحصیلی اما برخی کلاس ها معلم ندارند.

,

وی، با اشاره براینکه تعداد کلاس هایی که معلم ندارند کم است تصریح کرد: درست است تعداد کلاس ها کم اند اما حتی اگر یک کلاس هم معلم نداشته باشد اتفاق بدی است و آموزش و پرورش موظف است مشکل را حل کند.

,

فرماندار همدان و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان، با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش قول داده تا قبل از آغاز سال تحصیلی این مشکل را بر طرف کند خاطر نشان کرد: مسئولین آموزش و پرورش سه راه حل برای حل مشکل دارند که امیدواریم جوابگو باشد.

,

افشاری در پایان در پاسخ به این سوال که اگر مشکل حل نشود چه اقدامی خواهید داشت گفت: آموزش و پرورش قول داده مشکل به زودی حل شود اما اگر از روز اول سال تحصیلی خبر دار شدید که کلاسی بدون معلم است حتما به من اطلاع دهید.

,

 

,

اضطراب را بهانه عدم انتشار صحبت هایتان نکنید!

, اضطراب را بهانه عدم انتشار صحبت هایتان نکنید!, اضطراب را بهانه عدم انتشار صحبت هایتان نکنید!,

در پایان باید گفت وقتی مجموعه ای چندین ماه وزیر نداشته باشد و هیئت دولت کمتراز یک ماه مانده به فکر معرفی وزیر به مجلس شورای اسلامی بیافتند مشخص است که این چنین مشکلات نیز در استان ها و شهرستان ها به وجود می آید.

,

بسیاری از جوانان هستند که توانایی دارند در این نظام اموزشی استخدام شده و خدمت رسانی کنند اما خبر از این استخدامی های نیروی جدید نیست.

,

اینکه مدیر یک مجموعه تقاضا می کند خبر کمبود معلم در جامعه بیان نشود و به وجود آمدن اضطراب در مجموعه را بهانه می کند باعث تاسف است.

,

آقای مسئول! این اضطراب باید از ماه ها قبل در وجود شما و سایر همکارانتان در آموزش و پرورش و وزارتخانه می افتاد تا امروز با خیالی آسوده به استقبال مهر ماه بروید!

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه