اخبار داغ

رئیس اداره صنعت جویبار خبر داد

کشف حدود ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق طی دوماه در جویبار

کشف حدود ۵۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق طی دوماه در جویبار
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از کشف و ضبط حدود ۵۰۰ میلیون تومان کالاهای قاچاق از واحدهای متخلف در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهرام عبدالله‌پور امشب در جلسه ستاد مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: طی دو ماه اخیر ۸۵۰ مورد بازدید به همراه دیگر دستگاه‌ها در سطح شهرستان انجام که منجر به تشکیل ۳۸ پرونده به ارزش ۲۴۸ میلیون و ۸۷۴ هزار تومان شد.
 
وی همچنین به کشف و ضبط دستگاه ماینر (استخراج بیت کویین)  اشاره و عنوان کرد: طی گشت مشترک با نیروی انتظامی شهرستان ۱۳ دستگاه ماینر به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط و منجر به ارسال پرونده به تعزیرات حکومتی شد.
 
رئیس صمت جویبار تصریح کرد: ۶ واحد سموم کشاورزی متخلف شناسایی و پرونده در حکم تقلب و چاقاق به ارزش  ۳۳۵ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.
 
عبدالله‌پور از طرح ویژه نظارتی مدارس از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه خبر داد و گفت: بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در دو شیفت صبح و عصر مشغول بازرسی هستند که تاکنون ۳ واحد متخلف شناسایی و پرونده‌ای به ارزش ۳ میلیون ۵۰۰ هزار ریال تشکیل شد.
 
وی افزود: یک واحد قصابی متخلف نیز در حکم عدم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی شناسایی و پرونده‌ای به ارزش ۲۳ میلیون ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
رئیس اداره صمت جویبار یکی از کارهای اساسی و کلیدی دولت در راستای مبارزه با قاچاق و احتکار را راه اندازی سامانه جامع انبارها دانست و گفت: سامانه جامع انبارها در حل ریشه‌ای مبارزه با قاچاق و احتکار نقش کلیدی دارد که از ۵۳۹ انبار موجود در جویبار تاکنون ۱۶۸ انبار تایید، ۱۰۳ انبار در حال انتظار تایید هستند و ۲۶۸ انبار هم غیرفعال است.
 
انوشیروان محمودی رئیس تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار در این جلسه اظهار کرد:طی دو ماه اخیر ۱۵ فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا از سوی اداره صمت شهرستان جویبار به این سازمان ارسال ارسال و ثبت و ضبط شد.
 
وی افزود: تاکنون ۱۰ پرونده رسیدگی که ۹ فقره آن منجر به محکومیت به ارزش ۲۸۳ میلیون و ۴۷۷ هزار ریال شد.
 
رئیس تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار بیان کرد: یک فقره پرونده نیز اعلام برائت و ۵ پرونده دیگر نیز به زودی رأی آن صادر خواهد شد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه