اخبار داغ

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران خبر داد

خدمت‌رسانی 15 هزار خادمیار به 50 هزار خانواده نیازمند مازندرانی

خدمت‌رسانی 15 هزار خادمیار به 50 هزار خانواده نیازمند مازندرانی
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران گفت: 15 هزار نفر خادمیار در مازندران ثبت‌نام کرده‌اند که در 27 کانون تخصصی سازماندهی شدند که به 50 هزار خانواده محروم در مازندران که تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند خدمت‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل امامزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه در مازندران بالغ بر 15 هزار نفر خادمیار ثبت‌نام کرده‌اند گفت: این خادمیاران دوره‌های آموزشی خود را سپری کرده‌اند و در 27 کانون تخصصی سازماندهی شدند.
 
وی تصریح کرد: دفاتر آستان قدس در شهرستان‌ها زمینه حضور و فعالیت نیروهای مشتاق، متخصص در حوزه‌های مختلف را برای رفع محرومیت و سازندگی فراهم کرده است.
 
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران یکی از اهداف دفاتر را گسترش فرهنگ رضوی دانست و افزود: گسترش فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ زیارت و محرومیت‌زدایی است و با حضور 15 هزار خادمیار و تلاش در این عرصه، می‌تواند تحول بزرگی در جامعه داشته باشد.
 
این مسئول با بیان اینکه بالغ بر 50 هزار خانواده در مازندران تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند گفت: اهدا سبدکالا، کمک به بیماران در تأمین دارو، تأمین جهیزیه، وام اشتغال و ازدواج، اعزام زائراولی‌ها به مشهد مقدس و ساخت مسکن محرومین ازجمله خدماتی است که دفاتر به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌دهند.
 
امامزاده بیان کرد: در پنج ماهه نخست امسال بالغ بر 7 میلیارد تومان توسط خادمیاران برای خانواده‌های محرومین صرف شد.
 
رضا آزادی کناری مسئول محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در مازندران نیز با اشاره به اینکه یکی از واحدهای محرومیت‌زدایی آستان قدس، بازسازی خانه‌های سیل زده است گفت: در شهرستان سیمرغ 4 واحد، جویبار 2 واحد، ساری 2 واحد و نکا یک واحد توسط آستان قدس رضوی در مازندران در حال ساخت است.
 
وی افزود: منابع مورد نیاز این بخش را خادمیاران رضوی و بخشی نیز از سوی آستان قدس رضوی تأمین می‌شود.
 
مسئول محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد: برای تکمیل این خانه‌ها 100 روزکاری در نظر گرفته شده تا تحویل خانواده‌ها داده ‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه