اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی غایب بزرگ یک افتتاحیه

بهره‌برداری از یک‌سوم مسکن مهر پاوه بعد از گذشت 8 سال!

بهره‌برداری از یک‌سوم مسکن مهر پاوه بعد از گذشت 8 سال!
یک‌سوم مسکن مهر پاوه بعد از گذشت 8 سال امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز فاز اول پروژه مسکن مهر ۶۲۴ واحدی پاوه صبح امروز پنج شنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

البته غایب بزرگ این افتتاحیه وزیر راه و شهرسازی بود که در غیبت وی این پروژه را وزیر کار افتتاح کرد.ظاهرا شریعتمداری علاقه خاصی به افتتاح واحدهای مسکونی دارد که در اکثر سفرهای استانی چه در کسوت وزیر صنعت و چه در سمت وزیر کار روبان واحدهای مسکونی را قیچی می کند!

,

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه این آیین و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز اول این پروژه که ۱۹۲ واحد است که امروز افتتاح می‌شود.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این پروژه توسط بنیادمسکن در سال ۹۰ آغاز و با ۲۴ درصد پیشرفت در ۹۲ متوقف و فاقد متقاضی اعلام شد.

,

این مسئول تصریح کرد: در پی این اتفاق و در نهایت این پروژه به راه و شهر سازی واگذار و عملیات اجرایی آن از سال ۹۶ مجددا از سر گرفته شد.

,

شریفی با بیان اینکه در حال حاضر تمام واحدهای این پروژه متقاضی دارد، گفت: حدود یک میلیارد تومان بابت محوطه سازی این پروژه  سهم دولت بوده و حدود ۸۰۰ میلیون تومان نیز برای جاده دسترسی هزینه شده است.

,

10

, 10,

وی تاکید کرد: این پروژه مسکن مهر به واسطه موقعیت جغرافیایی که در آن قرار گرفته، یکی از مسکن مهر های بی نظیر کشور محسوب می شود.

,

این مسئول با اشاره به هزینه های صرف شده برای بهره برداری از ۱۹۲ واحد مذکور تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ساختمان این ۱۹۲ واحد ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و حدود ۱۶ میلیارد تومان نیز بابت فضاسازی محوطه آن هزینه شده است.

,

شریفی پیشرفت فیزیکی بقیه واحدهای این پروژه را ۹۳ درصد اعلام کرد و گفت: عمده کارهای باقی مانده شامل لوله کشی، آسانسور و محوطه سازی تا ۲ ماه آینده انجام می شود.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به استحکام و مقاومت این پروژه تاکید کرد: این پروژه در زلزله سال ۹۶ هیچ آسیبی ندید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه