اخبار داغ

وزیر تعاون و کار خبر داد؛

بهره‌برداری از ۴۵۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام تا پایان سال

بهره‌برداری از ۴۵۰ هزار مسکن مهر نیمه تمام تا پایان سال
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از مرصادنیوز محمد شریعتمداری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح فاز اول مسکن مهر ۶۲۴ واحدی پاوه  اظهار داشت: این تعداد بخشی از پروژه مذکور است و سایر آن نیز که ۴۳۲ واحد است با توجه به پیشرفت ۹۳ درصدی که دارد، در ادامه مسیر و ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تا کنون قریب به ۱۶ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

,

این مسئول یادآور شد: مقدمات اجرای این پروژه فراهم شده بود اما از سال ۹۲ تعطیل شد که  به همت استاندار کرمانشاه و تلاش مسئولین محلی مجدد این پروژه آغاز به کار کرد.

,

شریعتمداری ادامه داد: پس از آغاز مجدد عملیات اجرایی این پروژه، متقاضیانی برای آن شناسایی شد و تعاونی ۴ مسئولیت آن را به عهده گرفت و امروز به جایی رسیده که بخشی از آن به مردم پاوه تحویل شد.

,

وی با ابراز امیدواری از ادامه این اتفاق، گفت: در صورتی که این نیاز به صورت گسترده تر ادامه پیدا کند، با استفاده از  بقیه زیرساخت هایی که برای ساخت ۶۰۰ واحد دیگر در منطقه فراهم شده است، ممکن است این پروژه نیز احداث و تکمیل شود اما هم اکنون متقاضی کافی برای این تعداد وجود ندارد.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از وجود ۴۵۰ هزار واحد مسکونی نیمه تمام دیگر در کشور خبر داد و گفت: با تعهد وزیر راه و شهرسازی این واحد ها تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

شریعتمداری با اشاره به در دست ساخت بودن ۴۰۰ هزار واحد جدید دیگر تحت عنوان مسکن امید، بافت فرسوده و... در کشور تصریح کرد: این پروژه ها در کشور توسط شرکت های مهندسی مختلف به ویژه شرکت های تعاونی که نقش قابل ملاحظه ای در ساخت مسکن در کشور دارند، به بهره برداری خواهند رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه