اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان خواستار شد؛

ضرورت احداث زائرسرای زوار اربعین در ایلام

ضرورت احداث زائرسرای زوار اربعین در ایلام
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برای اسکان زائرین ایرانی که به عتبات عالیات می‌روند و همچنین زائران عراقی که راهی زیارت امام رضا (ع) می‌شوند باید زائرسراهایی در مسیرهای منتهی به مرز مهران و استان ایلام ساخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،  حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با اعضای ستاد اربعین حسینی سازمان اوقاف و امور خیریه محور مرز مهران، اظهار کرد: اینکه نام انسان در دستگاه امام حسین (ع) ثبت شود توفیقی بسیار بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی بابیان اینکه تلاش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در امر خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز مهران قابل‌تقدیر است، افزود: کار خدمات‌رسانی به زوار در استان ایلام باید به‌صورت قرارگاهی انجام شود و موکب‌های اربعین از حالت جزیره‌ای عمل کردن در امر خدمات‌رسانی خارج‌شده و باهم هماهنگ باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به اینکه یک سازمان فرهنگی است باید در انجام امور فرهنگی در پیاده‌روی اربعین حسینی نقشی فعال داشته باشد و انجام امورات فرهنگی و تبلیغی را در اولویت کار خود در مرز مهران و در موکب‌ها قرار دهد.

,

 

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: خیلی از افراد با دستگاه امام حسین (ع) در ارتباط هستند ولی باخدا در ارتباط نیستند که اربعین امام حسین (ع) فرصتی برای ارتباط افراد باخداست و باید با کار فرهنگی و تبلیغی زمینه‌های فرهنگ‌سازی و تعمیق شعائر دینی و آموزه‌های دین مبین اسلام را فراهم کرد.

,

امام‌جمعه ایلام با اشاره به‌ضرورت ایجاد و احداث زائرسرا در مرز مهران برای اسکان و ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین، یادآور شد: برای اسکان زائرین ایرانی که به عتبات عالیات می‌روند و همچنین زائران عراقی که راهی زیارت امام رضا (ع) می‌شوند باید زائرسراهایی در مسیرهای منتهی به مرز مهران و استان ایلام ساخته شود تا خدمات شایسته‌ای به زائران اربعین حسینی ارائه گردد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در پایان‌بر ساخت زائرسرا در جوار امامزاده جعفر (ع) شهر شباب در مسیر تردد زوار اربعین حسینی از استان کرمانشاه به ایلام و شهرستان چرد اول تأکید کرد.

,

گفتنی است، مدیران کل اوقاف و امور خیریه 6 استان کشور که استان‌های معین ایلام در امر خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی هستند، صبح امروز وارد استان شده و برای ایجاد هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر ضمن برگزاری نشست هماهنگی از پایانه مرزی مهران و نحوه جانمایی موکب‌های اوقاف و امور خیریه در مرز مهران بازدید خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه