اخبار داغ

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور:

شهدا چراغ هدایت و روشن‌کننده مسیر بشریت هستند

شهدا چراغ هدایت و روشن‌کننده مسیر بشریت هستند
سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشن کننده مسیر بشریت هستند و در معامله با خدا تردید نکردند. گفت: هر فتنه‌ای توسط شهدا و با تمسک به راه و سیره آنها برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سید محمد باقرزاده، رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور ظهر امروز در دومین یادواره سرداران و شهدای یگان ویژه ناجا در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز وارد مرحله عملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شده‌ایم و باید در این مسیر عزمی راسخ داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: مهمترین ویژگی شهدا این بود که تنها با خدا معامله کردند و باید از این روش تمسک کرده و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

,

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: مهمترین ویژگی گام نخست انقلاب اسلامی بیان حق با زبانی رسا بود که توسط امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ و در جریان مبارزه با رژیم شاهنشاهی عنوان شد و اکنون باید در مسیر حمایت از آن قدم برداریم و این اندیشه را تثبیت کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه شهدا چراغ هدایت و روشن کننده مسیر بشریت هستند افزود: هر فتنه‌ای توسط شهدا و با تمسک به راه و سیره آنها برطرف می‌شود.

,

سردار باقرزاده تصریح کرد: قدرت و بصیرت ویژگی اصلی فعالیت پلیس است و نیروهای یگان ویژه به خوبی از این صفات برخوردار هستند و توانسته‌اند در مسیر تامین امنیت قدم بردارند.

,

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه پلیس در مسیر تامین امنیت افزود: این صفات گام‌های عملی برای رسیدن به منش شهادت است که شهدای ما آن را کسب کرده‌اند و شهدا در معامله با خدا تردید نکردند.

,

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطرنشان کرد: بصیرت، تشخیص وظیفه و تکلیف، عالم به زمانه، پایداری و بینش از صفات متمایزکننده سربازان یگان ویژه است.

,

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی این بیان حق در برابر دشمن تصویب شد و اکنون زمان حمایت از این اندیشه انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه