اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

حمله یمن به تأسیسات نفتی عربستان حاصل جنایات آل سعود بود/ اتهام‌زنی علیه ایران با هدف پنهان‌سازی حیثیت از دست رفته

حمله یمن به تأسیسات نفتی عربستان حاصل جنایات آل سعود بود/ اتهام‌زنی علیه ایران با هدف پنهان‌سازی حیثیت از دست رفته
حمید رضا ترقی گفت: مقامات آمریکایی با تسلط خبری که بر رسانه‌های خود دارند می‌خواهند حیثیت از دست رفته‌ خود را که به دلیل عدم توانایی‌شان در دفع حمله یمنی‌ها حاصل شد، بپوشانند از این رو اقدامات روانی را انجام می‌دهند تا در انتخابات پیش روی آمریکا متضرر نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: بیشترین ضربه‌ای که آمریکا و اسرائیل در منطقه می‌خورند از جبهه مقاومت اسلامی است که در حال حاضر در منطقه علیه منافع آمریکا و متحدانش فعالیت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: به دلیل آنکه نقشه‌های آمریکایی‌ها برای تغییر در منطقه خاورمیانه یکی پس از دیگری در حال شکست است و سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای که در این زمینه انجام دادند در حال نابودی است، به دنبال استفاده از ابزار ایران هراسی جهت جلوگیری از تمایل کشورهای منطقه به قدرت روز افزون جمهوری اسلامی است.

,

ترقی با اشاره به اینکه قدرت ایران در منطقه در کنار نفوذش در بین ملت‌های روز به روز عرصه را بر غربی‌ها تنگ‌تر می‌کند، گفت: این افزایش نفوذ ایران باعث شکسته شدن هژمونی آمریکا در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا شده است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع حمله یمن به تأسیسات نفتی عربستان حاصل جنایات آل سعود در یمن بود اما آن‌ها به دنبال آن هستند تا دشمن خارجی دیگری را بتراشند تا در پیش مردم عربستان توجیهی برای تحمل این خسارت را داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه آل سعود با نسبت دادن حمله به تأسیسات نفتی آرامکو به ایران، می‌خواهد اختلاف بین مسلمانان را افزایش دهد، افزود: قطعاً این پروژه آل سعود نیز با شکست مواجه خواهد شد و مجبور می‌شوند که این اعتراف را بکنند که جنایات خودشان در یمن عامل اصلی این خسارت‌ها است و نسبت دادنش به ایران مستند به هیچ سندی نیست.

,

ترقی با اشاره به تهدید شب گذشته ترامپ مبنی بر اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران، ادامه داد: این تهدیدها همواره توسط مقامات آمریکایی شنیده می‌شود و از این اقدامات تنها به دنبال ایجاد بار روانی علیه جمهوری اسلامی است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: غربی‌های بیش از یک سال است که شعار تحریم‌های فلج‌کننده را می‌دهند و هر از چند گاهی نام چند شرکت یا فرد حقیقی را به لیست تحریم‌های خود اضافه می‌کنند؛ این در حالی است که این اقدامات غربی‌ها هیچ تأثیری بر ایران ندارد و در واقع حنای آن‌ها دیگر رنگی ندارد.

,

وی ادامه داد: مقامات آمریکایی با تسلط خبری که بر رسانه‌های خود دارند می‌خواهند حیثیت از دست رفته‌ خود را که به دلیل عدم توانایی‌شان در دفع حمله یمنی‌ها حاصل شد، بپوشانند از این رو اقدامات روانی را انجام می‌دهند تا در انتخابات پیش روی آمریکا متضرر نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه