اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه کربلا اعلام کرد

افتتاح 120 خانه محروم و سیل‌زده طی هفته دفاع مقدس در مازندران

افتتاح 120 خانه محروم و سیل‌زده طی هفته دفاع مقدس در مازندران
معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران کمک به محرومان و سازندگی کشور را از اولویت‌های سپاه برشمرد و گفت: در هفته دفاع مقدس امسال 102 خانه محروم و 18 خانه سیل‌زده افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عسکر مجیدی عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانانی است که راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا را ادامه داده و به جهانیان ثابت کردند که تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی همچنان در نظام اسلامی جاودانه است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از وجود نیروهای پاک و مخلص بسیجی در عذاب و تنگنا هستند.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران افزود: امروز به برکت خون پاک شهدا شاهد پیشرفت های چشمگیر در تمامی عرصه ها هستیم و باید همه ما با تمام وجود از دستاوردهای خون شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

این مسئول تاکید کرد: امروز وظیفه همه است ضمن تجدید میثاق با امام راحل و شهیدان گرانقدر و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری، نسل جدید را با شهدا و ارزش‌های گرانبهای دفاع مقدس آشنا کنیم

مجیدی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت‌های دوران دفاع مقدس ریشه دینی و اعتقادی دارد و باید به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی گفت: اینکه امروز هیچ قدرتی توان رویارویی با ایران را ندارد و اقتدار و عظمت کشور در تمام عرصه‌ها به ویژه دفاعی و امنیتی در دنیا مثال‌زدنی شده است به خاطر ایثار رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است؛ این عزیزان با نثارکردن جان خود، کشور را به دست ما به امانت دادند و این ما هستیم که باید در سازندگی ایران قدم‌های محکم برداریم.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران در بخش دیگری به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: در این هفته 200 عنوان برنامه در رده‌های مختلف سپاه اجرا می‌شود.

این مسئول برگزاری رژه نیروی‌های مسلح در 31 شهریور به میزبانی سپاه در میدان امام(ره) ساری و بازسازی عملیات والفجر 8 به مدت سه شب در مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس در مجاورت رودخانه تجن را از برنامه‌های شاخص در استان عنوان کرد و ادامه داد: شبیه‌سازی عملیات والفجر 8 در پنجم، ششم و هفتم مهر در سه بخش روایتگری، نمایشگاهی و رزمایش شبیه‌سازی عملیات اجرا می‌شود.

مجیدی کمک به محرومان و سازندگی کشور را از اولویت‌های سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس امسال 102 خانه محروم و 18 خانه سیل‌زده افتتاح می‌شود.

وی افتتاح سوله‌ها و پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌ها در این هفته اعلام کرد و گفت: اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری یادواره شهدای رسانه در بابلسر، یادواره شهدای آبروی محله، برگزاری همایش بسیج مهندسین در ارتباط با شاهکار مهندسی پل بعثت بر روی رودخانه اروند در مرکز فرهنگی دفاع مقدس ساری و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس در استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه