اخبار داغ

سردار اصانلو:

اگر قرار است آمریکا مشکل ما را حل کند، چرا انقلاب کردیم؟/ محافظه‌کاری لکه سیاهی بر روحیه جهادی است/ آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس موجب سلامت فکر فرزندان می‌شود

اگر قرار است آمریکا مشکل ما را حل کند، چرا انقلاب کردیم؟/ محافظه‌کاری لکه سیاهی بر روحیه جهادی است/ آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس موجب سلامت فکر فرزندان می‌شود
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: برای داشتن روحیه جهادی و حرکت در مسیر شهدا باید از محافظه‌کاری دوری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش اروم‌نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو عصر امروز در یادواره شهید کریم بهرامی که در نقده برگزار شد، اظهار داشت: شهدا سرافرازان این انقلاب هستند. ما که مانده‌ایم باید به وظیفه خود در قبال شهدا عمل انجام دهیم. آنها که رفتند خوش به حالشان به راهی که توانستند رفتند، آن‌ها که ماندند وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: دانش آموز، دانشجو، مسئول، نظامی و ارتشی، سپاهی، انتظامی و بازاری، همه و همه در قبال شهدا مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.
,
 
,
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در شمالغرب، عنوان کرد: کسانی که می‌گویند ای کاش زمان قیام کربلا بودیم، امروز همان زمان است. امروز تبعیت از ولی امر همان تبعیت از حسین(ع) است.
,
 
,
وی، ادامه داد: زمان شاه ۹۰ هزار نظامی ارتش آمریکا بود. خودشان نرفتند. بیرون ریخته شدند. امروز آمریکا عقده ۴۰ ساله را بیرون می‌ریزد و این عقده را خواهد داشت.
,
 
,
سردار اصانلو، بیان داشت: دفاع مقدس فرهنگی به وجود آورد که دفاع ما را مقدس کرد وگرنه در همه جا جنگ می‌شود و همه از خاک خود دفاع می‌کنند ولی همه جنگ‌ها مقدس نیستند. شهید بهرامی را همین فرهنگ دفاع مقدس و ایثار بهرامی کرد.
,
 
,
وی، گفت: شهید بهرامی دو ناه قبل از شهادت به من گفت که «من هیچ نگرانی در این دنیا ندارم آماده شهادتم». این‌ها را این فرهنگ دفاع مقدس ناب کرد. این فرهنگ را به هرچه بزنند ناب می‌شود.
,
 
,
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، با اشاره به اینکه محبت به هم‌نوع خود و دستگیری از محرومین همان روحیه جهادی است، گفت: محافظه‌کاری لکه سیاهی بر روحیه جهادی است.
,
 
,
وی، خاطرنشان کرد: نشستن در محفل حرام، تشویق به منکر است. در جایی که می بینیم فعل حرام انجام می‌گیرد، باید محافظه‌کاری را کنار گذاشت.
,
 
,
سردار اصانلو، با اشاره به روحیه جهادی شهید بهرامی و روحیه ایستادگی و ایثار این شهید والامقام در مقابله با دشمنان، ابراز داشت: شهید بهرامی روحیه محافظه‌کاری نداشت. هروقت در درگیری وارد می‌شد، ضدانقلاب از شنیدن نامش وحشت می‌کرد.
,
 
,
وی، اضافه کرد: آدم محافظه‌کار شهید نمی‌شود، باید روحیه جهادی داشت تا شهید شد و در جرگه شهدا قرار گرفت.
,
 
,
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، خطاب به عموم مردم، عنوان کرد: اگر می‌خواهید فرزندانتان سالم باشند، آنها را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کرده و به این فرهنگ والا وصل کنید.
,
 
,
وی، اذعان داشت: در منطقه شمال‌غرب ۴۰ سال است که دفاع مقدس داریم. چند سال قبل گفتند برای سوریه نیرو جمع می‌کنیم، در یک روز ۳۵۰۰ نفر ثبت نام کردند.
,
 
,
سردار اصانلو، گفت: امروز باید آمریکایی‌ها نگران باشند . لازم نیست پاسدارها مقابله کنند، امروز نیروهای انقلاب همه‌جا هستند.
,
 
,
وی، ادامه داد: فرزندان امام(ره) در کره شمالی هم هستند. آن‌ها که مسلمان هم نیستند. آمریکایی‌ها از پشت سرشان بترسند. امروز هیچ‌جا برای آمریکا امن نیست.
,
 
,
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، با بیان اینکه در حادثه ترور اول پیرانشهر به ضدانقلاب گفتم که شما باید از امروز نگران باشید. در ترور دوم عاملین ترور ۱۸ ساعت بعد به درک واصل شدند.
,
 
,
وی، تاکید کرد: آمریکایی‌ها تهدید می‌کنند پرونده روی میز است. اما باید بدانند که ما از جنگ نمی‌ترسیم. روحیه جهادی جوانان ما هرروز بالاتر می‌رود.
,
 
,
سردار اصانلو، خطاب به مسئولان کشور نیز گفت: مسئولان تحریم را بهانه قرار ندهند. ما از ۱۸ فروردین ۱۳۵۹ در تحریم هستیم و تا انقلاب اسلامی پابرجا است، تحریم هم هست. بهانه تحریم برای پوشش کم‌کاری‌ها است.
,
 
,
وی، در پایان سخنان خود، ضمن هشدار به افرادی که خواستار مذاکره و حل مشکلات از این مسیر هستند، تاکید کرد: اگر قرار است آمریکا مشکل ما را حل کند، چرا انقلاب کردیم؟ مسیر انقلاب اسلامی با جهاد و ایستادگی در برابر کفر ادامه دارد نه با ذلت و پذیرش مذاکره.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه