اخبار داغ

فرمانده کل سپاه:

هیچ مشکلی در امنیت مرزها نداریم

هیچ مشکلی در امنیت مرزها نداریم
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همه مناطق مرزی در موضوع محرومیت‌زدایی مورد هدف ما هستند گفت: خوشبختانه امروز هیچ مشکلی در موضوع امنیت مرزها نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار سرلشکر  پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهارکرد: خوشبختانه با مجاهدت ها و تلاش های ارزنده ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرز ها دارند، بحمدالله امنیت در این مرزها در تراز بالا و اطمینان بخشی  است  و در این زمینه  هیچ مشکلی  نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، سردار سرلشکر  پاسدار حسین سلامی، در بازدید از مناطق و یگان های مرزی خراسان شمالی با کشور ترکمنستان، اظهارکرد: خوشبختانه با مجاهدت ها و تلاش های ارزنده ای که مرزبانان ما در نیروی انتظامی این استان انجام می دهند و اشراف و تسلط اطلاعاتی که بر مرز ها دارند، بحمدالله امنیت در این مرزها در تراز بالا و اطمینان بخشی  است  و در این زمینه  هیچ مشکلی  نداریم.,

فرمانده کل  سپاه افزود: مرزها و امنبت آنها  در همه نقاط کشور، از جمله در خراسان شمالی که با کشور ترکمنستان هم مرز است مهم و حیاتی هستند.

,

وی با ابراز خرسندی از تلاش های ن استاندار خراسان شمالی برای توسعه جاده ای مرزی که کار مرزبانی را تسهیل می کند، افزود: امیدواریم با  ارتقا و توسعه تلاش ها و به هم پیوستن این جاده ها سهولت های تردد نیز به نحو بهتری نسبت به گذشته انجام شود.

,

سرلشکر  سلامی در ادامه فلسفه اساسی حضور در مناطق مرزی را  علاوه بر بازدید از مرزها و حصول اطمینان از امنیت مرزها ، توجه ویژه به زندگی مردمان این مناطق و  تلاش و هم افزایی برای رفع نیازها و مشکلات فراروی آنان عنوان کرد و اظهارداشت: در واقع مردمان مرزنشین ما مکمل، مدافع و پشتیبان عمیق روحی و معنوی نیروهای مرزبان ما هستند.

,

فرمانده کل سپاه  با تأکید بر اینکه مرزها برای ما هویت بسیار مقدسی دارند، افزود: این قداست به این دلیل است که استقلال و تمامیت ارزی کشور ما از این نقاط شروع می شود و برای همین ما نیز تلاش می کنیم که در ابعاد معیشتی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی مرزها تا حد ممکن اهتمام درخور و متناسب داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه