اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

ناوهای ایران با اقتدار در آب‌های آزاد حضور خواهد داشت

ناوهای ایران با اقتدار در آب‌های آزاد حضور خواهد داشت
معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به حضور ناو سهند در آب‌های آزاد و خلیج مکزیک در سال جاری کفت: جمهوری اسلامی نه تنها در محدوده خلیج مکزیک بلکه در اقیانوس اطلس، هند جنوبی، آرام و دریای مدیترانه و آب‌های آزاد توانمندی حضور را داشته و از این به بعد هم مقتدرانه حضور خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری اجلاسیه امیران و ۱۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی از برنامه‌های کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، در جمع خبرنگاران گفت: تبیین نقش حضرت امام(ره) در کنگره ملی شهدای استان مرکزی اقدامی بسیار ارزشمند است که جا دارد از کلیه دست‌اندرکاران این رویداد مهم تقدیر و تشکر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: امام خمینی(ره) از نظر جغرافیایی متعلق به استان مرکزی است و این افتخاری مهم برای این استان محسوب می شود اما تاکنون نقش حضرت امام در دوران دفاع مقدس به خوبی تجزیه و تحلیل نشده است و لذا این کار اهمیت زیادی دارد.

,

سیاری، با اشاره به اینکه باید افرادی که در آن شرایط همراه امام(ره) بودن این وظیفه را انجام دهند، گفت: این رسالت بر دوش کسانی است که از ابتدا در صحنه بوده اند و از نزدیک با سیره و راه امام آشنایی کامل داشته اند و از همه موضوع گیری های امام آگاه هستند.

,

وی در این خصوص ادامه داد: اگر این وظیفه به خوبی برای مردم و به خصوص نسل جدید تبیین شود عظمت فرماندهی و مدیریت امام(ره) و سپس نیروهای مسلح در برابر دشمن به خوبی مشخص می شود و این در واقع امروز یک ضرورت مهم برای نسل جدید محسوب می شود.

,

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور ناو سهند در آب‌های آزاد و خلیج مکزیک در سال جاری بیان داشت: در طی چند سال گذشته اعلام شد طبق قوانین بین‌المللی ما هم می‌توانیم در آب‌های بین‌المللی حضورداشته باشیم و لذا خلیج مکزیک هدف ما نیست.

,

وی در این خصوص تصریح کرد: به فرموده فرمانده معظم کل قوا ما اهل تعدی و تجاوز به مرزهای آبی کشوری نیستیم اما آب‌های آزاد متعلق به همه ملت‌هاست و جمهوری اسلامی هم در آب‌های آزاد حضور خواهند داشت.

,

سیاری اظهار داشت: جمهوری اسلامی نه تنها در محدوده خلیج مکزیک بلکه در اقیانوس اطلس، هند جنوبی، آرام و دریای مدیترانه و آب‌های آزاد توانمندی حضور را داشته و از این به بعد هم مقتدرانه حضور خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه کارخانه آذرآب سابقه همکاری طولانی مدتی با نیروهای مسلح داشته عنوان کرد: در زمانی که قصد تعمیرات اساسی ناو کشور در خارک را گرفتیم تنها جایی که به ارتش جمهوری اسلامی کمک کرد کارخانه آذرآب اراک بود که در این مدت تصمیم به تغییر کامل سیستم ناو گرفتیم.

,

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه کارخانه آذرآب افتخاری بزرگ برای شهر اراک است گفت: نیروهای مسلح همواره از کارخانه‌های و ظرفیت های صنعتی که آنها دارند چه در ارتش و چه در وزارت دفاع به خوبی استفاده خواهند کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: به فضل الهی مسئولین کشور مشکلات به وجود آمده برای کارخانه‌های را حل خواهند کرد و این صنایع باید بدانند نقش مؤثری در پیشبرد اهداف انقلاب و به خصوص دفاع مقدس انجام داده اند و بسیار مفید بوده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه