اخبار داغ

زمان واریز سود سهام عدالت سال ۹۷

زمان واریز سود سهام عدالت سال ۹۷
رئیس هیات مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور گفت: توزیع سود‌های سال ۹۷ سهام‌داران از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عسکری توکلی درباره آخرین خبر‌ها از سود‌های سهام عدالت در گفتگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: سود‌های سهام عدالت سال ۹۶ به حساب‌های سهام‌داران واریز شد که آخرین مرحله واریزی به حساب‌های بانک‌های ملت و رفاه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به برگزاری مجمع تعاونی‌های سهام عدالت برای واریز سود‌های سال ۹۷ سهام‌داران، افزود: توزیع سود‌های سال ۹۷ سهام‌داراان از آذر ماه امسال آغاز خواهد شد.

,

رئیس هیأت مدیره تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره افزایش سود‌های سهام عدالت سال ۹۷، اضافه کرد: این موضوع بستگی به شرکت‌های سرمایه‌پذیر دارد که در این زمینه اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

,

توکلی با بیان اینکه درحال حاضر ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت نداریم، تصریح کرد: بحث آزادسازی سهام عدالت نیز توسط مجلس درحال بررسی است که در این زمینه برخی از نمایندگان طرح آزادسازی مستقیم سهام عدالت را دارند که این موضوع موجب مدیریت جزیره‌ای سهام عدالت می‌شود.

,

وی در پایان گفت: بهترین راه‌حل برای آزادسازی سهام عدالت، براساس قانون و فرمایش‌های مقام معظم رهبری بوده که سهام در اختیار تعاونی‌ها به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه پذیر باشد.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه