اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

مقاومت در جنگ اقتصادی، با تقویت روحیه ولایی و جهادی/ صدور انقلاب اسلامی به اکثر نقاط دنیا

مقاومت در جنگ اقتصادی، با تقویت روحیه ولایی و جهادی/ صدور انقلاب اسلامی به اکثر نقاط دنیا
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است برای حفظ و تداوم انقلاب نیز روحیه جهادی، ولایی و انقلابی داشته باشیم و با تقویت این روحیه مردم در جنگ اقتصادی مقاومت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز هر چه داریم از دفاع مقدس، ایثار، شجاعت و شهامت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دشمنان انقلاب و نظام مستاصل شده اند، افزود: اقتدار نظام مدیون خون شهدا است و پیشرفت چشمگیر ما در عرصه های علمی، هسته ای، نظامی  و... به برکت خون شهدا و مقاومت و ایستادگی مردان و زنان ما بوده است.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه می‌توان در اکثر نقاط جهان صدور انقلاب را مشاهده کرد همانگونه که در محرم اکثر نقاط جهان مردم به سوگ و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نشستند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: کشور ما با انگیزه ایمانی و تبعیت از ولایت و وحدت مردم در تمام صحنه های دفاع مقدس توانست پیروزی های مستمری را کسب کند.

وی تشریح کرد: لازم است برای حفظ و تداوم انقلاب نیز روحیه جهادی، ولایی و انقلابی داشته باشیم و با تقویت این روحیه مردم در جنگ اقتصادی مقاومت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تشکیل ستاد استانی دفاع مقدس و ستادهای شهرستانی، بیش از یک هزار و 100 برنامه در قالب 67 برنامه شاخص، برگزاری رژه نیروهای مصلح و صبحگاه مشترک، برگزاری 30 نمایشگاه کتاب و عکس در مدارس، اعزام راهیان دفاع مقدس به ادرات و مدارس در قالب نهضت خاطره گویی، تقدیر سربازان نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره شهدا و رونمایی از 6 کتاب مقدس را از برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس دانست.

ذوالفقاری بیان کرد: در بنیاد حفظ آثار سه برنامه عمده در دستور کار است که تبیین نقش استان به صورت روزشمار، تبیین دانشنامه دفاع مقدس به عنوان سندی مرجع، افتتاحیه فاز اول پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را از مهمترین آن ها است.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه