اخبار داغ

از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان مطرخ شد:

شهدا ذائقه سستی و تنبلی را به مجاهدت و تقوا تبدیل کردند

شهدا ذائقه سستی و تنبلی را به مجاهدت و تقوا تبدیل کردند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: شهدای ما ذائقه مردم که در زمان طاغوت تنبلی و سستی بود را به مجاهدت و تقوا تبدیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل  صاحب نیوز؛ حجت الاسلام رحمت الله صادقی در پانزدهمین یادواره شهدای شهر دیزیچه با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در زمان پیامبری خود با تحول اساسی تبلیغ را به مجاهدت تبدیل کرد، اظهار کرد: مردم زمان جاهلیت در بی‌عفتی، ناهنجاری و هنجارشنکی به سر می‌بردند و پیامبر آن‌ها را به تقوا و حقانیت تبدیل کرد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مردم مدینه در این ‌۲۳ سال رشد کردند و هوای همدیگر را داشتند، شهدای ما چنین کاری کردند و ذائقه مردم که در زمان طاغوت تنبلی و سستی بود را به مجاهدت و تقوا تبدیل کردند.

,

وی افزود: ذائقه زیر بار ظلم رفتن و تسلیم شدن با هدایت‌های امام راحل(ره) و شهدا تبدیل به مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم شد.

,

حجت الاسلام صادقی با توضیح اینکه یک طرف هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران کل دنیا و طرف دیگر آن جوانان تنهای ایران بودند، بیان کرد‌: در واقعه عاشورا یک طرف حرف ولی خدا و طرف دیگر حرف ولی شیطان را پذیرفتند و ولایت سومی وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: ما مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را از عاشورا و دفاع مقدس یاد گرفتیم، چرا که شهدا بزرگترین اساتید دانشگاه هستند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به وصیتنامه شهدا، تأکید کرد‌: درخواست و مطالبات شهدا را می‌توان از خواندن وصیت‌نامه‌های آن دریافت کرد که اصلی ترین درخواست آن‌ها ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه است‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه