اخبار داغ

ناگفته‌‌هایی از جنگ با داعش به روایت سردار کرمی؛

دلیل ترس داعشی‌‌ها برای مقابله با ایران

دلیل ترس داعشی‌‌ها برای مقابله با ایران
فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین از علت ترس داعشی‌ها برای مقابله با ایران صحبت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سردار محمد کرمی در پانزدهمین یادواره شهدای شهر دیزیچه با بیان اینکه کسی که با خدا معامله کند اجر و پاداش عظیمی دریافت می‌کند، اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب دشمنان تمام توان خود را برای شکست و به انحراف کشیدن نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، اما امام راحل(ره) با هدایت‌های حکیمانه خود در شرایط مختلف انقلاب را از سختی‌ها عبور دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین نیروی زمینی سپاه گفت: بعد از برنامه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی، قائله کرستان را ایجاد کردند و حرکت‌های ضد انسانی که امروز در عراق و سوریه صورت می‌گیرد را دیروز در کرستان انجام دادند که روحیه انقلابی را از مردم بگیرند.

,

وی افزود: ملت ایران و شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی ایستادند و امروز برای نیازمند بودن جامعه به مقاومت و ایستادگی یادواره شهدا برگزار می‌شود.

,

سردار کرمی با بیان اینکه ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر ۳۰ کشور قرار داشت، تصریح کرد‌: اراده الهی پشت نظام جمهوری اسلامی است و دشمن هر برنامه‌ای علیه این کشور برنامه‌ریزی می‌کند، بر عکس می‌شود که نمونه آن ساقط کردن پهپاد متجاوز امریکایی و نفت‌کش متخلف است‌.

,

وی ادامه داد: این ساقط و متوقف کردن وعده الهی است که اگر به خدا ایمان داشته باشی و راه حق را بروی، ترس خاصی در دل دشمنان ایجاد می‌شود.

,

سردار کرمی بیان کرد‌: برخی‌ها در آن زمان گول دینار و حکومت را خوردند و امروز از پهپادها و قدرت‌های پوشالی می‌ترسند، در سوریه به صورت عینی دیدم که داعشی‌ها می‌گفتند که با ایرانی ها مقابله نکنید به دلیل اینکه ایرانی‌ها با اعتقاد می‌جنگند.

,

وی با بیان اینکه رسالت ما وصل حرکت غدیر به ظهور است و باید در این زمینه تلاش کنیم، خاطر نشان کرد‌: ما اگر راه پیامبر و قرآن را برویم موفق هستیم، برخی از مشکلات امروز جامعه به دلیل نقص ماست، از طرفی اگر جایی مسئولتی داریم باید به طور کامل انجام دهیم.

,

فرمانده مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین گفت: باید در اجرای فرامین الهی صادق باشیم، قران کلام الهی است و بالاتر از قرآن نداریم و به تهدیدات تو خالی دشمن نباید توجه کرد، هراس دشمنان در واقع از ایستادگی فرزند پیامبر(ص) است.

,

وی تأکید کرد: دشمن با اتمام برنامه‌ریزی‌ها و پیچیدگی‌ها برای مقابله با ایران عددی نیست، نباید فراموش کنیم که پیروزی‌های امروز به برکت خون شهداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه