اخبار داغ

پورابراهیمی:

آغاز مجدد فعالیت معدن سنگ آهن راین/ تعهد برای بکارگیری نیروهای بومی

آغاز مجدد فعالیت معدن سنگ آهن راین/ تعهد برای بکارگیری نیروهای بومی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به سرمایه‌گذاری شرکت چینی در معدن سنگ آهن راین گفت: مدیران شرکت تعهد داده‌اند که ۷۰ درصد نیروی کار مورد نیاز این معدن را از نیروهای بومی منطقه و بخش انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست بررسی مشکل معدن سنگ آهن راین با حضور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان و سرمایه‌گذار خارجی و دیگر مسؤولان برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پورابراهیمی در این نشست گفت: موضوع بکارگیری نیروهای بومی منطقه راین از اولویت‌های اصلی ما در راه‌اندازی مجدد معادن این منطقه است و تمدید پروانه و ارائه خدمات مانند سوخت منوط به این مسئله است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه ذخیره قطعی این معدن ۴۵۰ هزار تن است که ۲۰۰ هزار تن دپوی آماده دارند، به سرمایه‌گذاری شرکت چینی در این معدن اشاره و عنوان کرد: مدیران شرکت تعهد داده‌اند که ۷۰ درصد نیروی کار مورد نیاز این معدن را از نیروهای بومی منطقه و بخش انتخاب کنند.

,

وی ادامه داد: شرکت متعهد به راه‌اندازی کارخانه کنسانتره تا میزان یک میلیون تن ظرفیت طی مدت یک سال شده است و افزایش تولید تا میزان مجوز جدید و توسعه اکتشاف باید اقدام کند.

,

 پورابراهیمی گفت: شرکت سرمایه‌گذار متعهد به تکمیل فرایند زنجیره ارزشی در استان کرمان با اولویت بخش راین شده است.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق فرمانداری کرمان و بخشداری راین و تمام نیروهای کار از طریق بخشداری و موافقت بخشداری انجام می‌شود.

,

پورابراهیمی بیان داشت: در صورتی هم که انفجارهایی مرتبط با شرکت منجر به خسارت قنات‌های مجاور شود، با تایید کارشناسی، شرکت نسبت به تامین آن اقدام خواهد کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه